[Gry] vortex.gg - Polska platforma streamująca gry

in #polish7 years ago (edited)

Szczecińskie studio RemoteMyApp uruchomiło swoją platformę do streamowanie gier: https://www.vortex.gg.

Jak to działa? Tak samo jak Netflix tyle że zamiast filmów są streamowane gry, studio deklaruje że udało im się pokonać problemy techniczne swoich konkurentów po przez zastosowanie ich autorskich protokołów komunikacyjnych, opóźnienie wynikające z potrzeby przekazywanie akcji z host -> server -> host ma wynosić zaledwie 35ms (wow), należy jednak do tego dodać network lag.
Czy takie rozwiązanie ma sens? W grach single player powinno wystarczyć jednak bry multi które wymagają maksymalnego refleksy według mnie odpadają, co dziwi w ofercie gier znajdują się Dota 2, Paladins czy WoT w której rozgrywa jest wymagająca i szybki refleks jest niezbędny.

Portal działana:

  • Android
  • iOS
  • Android TV
  • Chrome
  • Windows

Pełna lista gier znajduje się pod linkiem: https://www.vortex.gg/games

Koszt takie przyjemności wynosi: 9,99 $ miesięcznie, pierwszy tydzień testowy kosztuje 2,99$. Jednak posiadacze takich znamienitych providerów jak Vectra czy UPC mogą odczuwać pewien dyskomfort.

vort.png

Sort:  

Pamiętam, że była już kiedyś była platforma streamowa, ale chyba upadła...

Co do Vortex - brak choćby jednego darmowego dnia to straszny strzał w kolano. Nawet Playstation ma PS+ na 2 tygodnie darmowe do testu.

Aha, z tego co widzę, to oferta jest MEGA słaba. Najlepsze są te darmowe gry i dema, wow.

Tak było sporo podejśc do tematu i koncepcje upadały ze względu na nieakceptowalne lagi, Ci się chwalą że to ogarneli niewiem, jeszcze nie testowałem.

Co do braku darmowych testów zgadzam się z Tobą że bez tego nie przyciągną są userów, ale kto wiem w dzisiajszych czas YouTuber Gamer może wypromować wszystko.

A oferta gier ma się rozwijać, trzeba czekać i sprawdzać co się tam dzieje.

Mam pomysł. Testujemy? Poświęcę te 3 dolary i kupię na tydzień. Sprawdzę ofertę i działanie, zrobię krótkie podsumowanie. Jest jakiś zapis ile połączeń może być z jednego konta?

planowałem to zrobić dopiero przez weekend, am dość ciasno w tym tygodniu. Co do Połączeń nigdzie nieznalazłem żadnej informacji, czyli jesli się niechwalą pewnie niepozwalają na równoległe korzystanie

LiquidSky jest (i mam dostęp). Niestety po upgrade przestał u mnie działać, więc :D
Natomiast nie mają serwerów w Polsce (jak wszyscy praktycznie)

Mogę od biedy użyczyć na testy, szczególnie porównawcze

Super dzięki jak będę się do tego zabierał to sie z Tobą skontaktuje, ja mi vortex się nie chwali gdzie ma serwery ale podejrzeewam że w polsce się coś znajdzie (mam taką nadzieję)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58009.23
ETH 3063.14
USDT 1.00
SBD 2.34