Naleśnik Bezglutenowy - WYŚMIENICIE FRYMUŚNY :)

in #polish7 years ago

Czy Zjadłbyś Naleśnika Bezglutenowego?

Zazwyczaj jak słysze słowo "bezglutenowe", to wydaje mi się, że to "coś" musi być suche i zupełnie pozbawione smaku.

A jednak!

Można coś upiec bezglutenowego i będzie smakowało przepysznie :)
Ważne jest dobre dobranie składników, w tym wypadku, maki.

IMG_2467.jpg

Jak widać na zdjeciach, naleśniki te zupełnie nie róznia się wygladem od normalnych naleśników.

IMG_2469.jpg

Jednak smakowo, osobiście preferuję naleśnika bezglutenowego.

IMG_2465.jpg

A wiec, robimy nasze nalesniki!

Myśle, że większość z nas wie jak je przygotować ale gdyby się ktoś znalazł, kto nie wie, wiec dla przypomnienia podaje instrukcję.

Potrzebne nam do tego bedzie:

  • średniej wielkości miska
  • średniej wielkości patelnia
  • mikser

Składniki
0.5L mleka (ja użyłam kozie mleko)
szczypta soli
2 jajka
2 łyżeczki maki kokosowej
3 tyżki skrobi (ja używam tapiokę ale można użyc ziemniaczana)
tyle maki bezglutynowej (mieszanka ryżowej z guma ksantanowa) aby ciasto było nie za gęste.

Łaczymy mleko z jajkami i suchymi składnikami.
Mixujemy do momentu uzyskania bardzo luźnego ciasta.

IMG_2411.jpg

Następnie, na średnim ogniu, podgrzewamy natłuszczona patelnię i formujemy naleśniki.
Z obu stron, podpiekamy na złoty kolor.

IMG_2414.jpg

Czas aby je wypełnić.

IMG_2451.jpg

Używam mój własny dżem :)))
Jest bardzo smaczny i nie zawiera konserwantów.

IMG_2452.jpg

Zawijamy naleśniki i dokładamy świeże jagody lub krojone owoce!
Syrop Klonowy będzie wspaniałym dodatkiem do tego wszystkiego.

IMG_2467.jpg

Tak przygotowane naleśniki sa gotowe do spożycia!

IMG_2469.jpg

Mam nadzieje, ze będa Wam one bardzo smakowały :)

SMACZNEGO!!!


Wszystkie zdjęcia i posty na tym blogu sa orginalna praca i własnościa @awesome-seven.
Jeżeli chcesz użyć jakiekolwiek zdjęcie lub artykuł proszę się najpierw ze mna skontaktować.


Unless otherwise mentioned, all the photographs and the content published on this blog are the property of @awesome-seven
Please DO NOT copy the material or photos in full or in any part without my permission.

Sort:  

Wygląda smacznie, ale ja bym wciągnął i glutenowego :)

hehehe....dzieki!

Wyglada siwetnie. Bede musiał kiedyś sorobować bez glutenu skoro uważasz że s.akują lepiej :D

Koniecznie! Przepis jest naprawde super @piotras

Nie rozumiem czemu nagle wszyscy przerzucili się na dietę bezglutenową. Czy nagle tyle ludzi dostało nietolerancji?

Każdy je co chce po prostu mnie to ciekawi.

w moim przypadku, moj maz ma alergie @aditor

To tak trochę humorystycznie:

hahaha....dobre @lukmarcus!
Ale te, ktore ja robie sa bardzo dobre.
To jest moj wlasny przepis i polecam :)

Upvoted. I'll be resteeming this now :]

Thanks, that's so nice of you @nofear!

Looks delicious! thank you for sharing i will follow you 😊

I'm glad you like it @mayasiam!

Congratulations @awesome-seven! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Wygląda smacznie! Różne rzeczy sobie gotuję, ale z naleśnikami jestem w stanie permanentnej wojny - kilka razy próbowałem zrobić i zawsze wychodził jakiś shit, więc już przestałem próbować :p.

dasz rade! dodaj oleju do ciasta, a uda sie! "practice makes perfect" @wbucko!

Now I must go and make too :)

you are welcome :)

Ech, dawnom nie jadl nalesnikow.

To mysle, ze czas, zeby zrobic i znow zjesc kilka @haiyangdeperci!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64060.29
ETH 3471.63
USDT 1.00
SBD 2.52