2019 01 31 - 30 dni muzyki odcinek 12 - czasy przedpotopowe

in #polish4 years ago

W dniu dwunastym mam przedstawić jakąś piosenkę sprzed mojej nastoletniości.
Pytanie, jak definiować ten okres. Można uznać że mieści się w nim wszystko przed pierwszą nastką, albo to uściślić.
Za czasów gdy istniały gimnazja, we właściwą nastoletniość wchodziło się po wejściu we wspomniany etap edukacji.

Jako bardzo młodsza młodzież skłonny byłem zwracać uwagę na obrazy w większym stopniu niż na muzykę.
Do tego stopnia, że kusiło mnie dzisiaj wrzucić piosenkę końcową z trzynastego posterunku.

Gdyby młodość wiedziała, jakie to bez komentarza.

W pamięć mi zapadło kilka teledysków, rozpowszechnianych przez telewizję zachodnich sąsiadów.

Między innymi ten.

Basement Jaxx - Where's your head at

Utwór wybierałem pod kątem słuchalności i tego żeby to niestety nie był Bomfunk MC i jego Freestyler.
Powyższe wyszło jako najlepsza propozycja.

Najchętniej bym wrzucił coś z płyty dołączonej do korga, która (płyta) znalazła się w jakiś sposób u mnie, w oddzieleniu od korga. Ale znalazłem tylko jedną taką demówkę.

Jest tutaj, jakby ktoś był zainteresowany.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46