You are viewing a single comment's thread from:

RE: Czas na zmiany - weight loss program - Day 6

in #polish7 years ago

Kindle jednak słabo mi podchodził, wolę jednak na spokojnie usiąść i poczytać, chociaż wiele ebooków skonsumowałem przy aerobach. Teraz zdecydowanie wolę podcasty. Zasadniczo wszędzie gdzie mogą mi lecieć w tle, przy nieangażujących czynnościach: trening, kuchnia, podróż.

Sort:  

Podcasty też dobry pomysł, tylko, że nie trafiłem na takie, które mnie porwały. Może podsuniesz jakieś dobre?

otwórz jako zwykły tekst (xml) lub importuj do podcast addicted i masz listę z której dodaję co tydzień odcinki które mnie interesują. Wszyscy znajomi zachwalają "Nerdy nocą"

Dzięki, już widzę, że kilka przypadnie mi do gustu.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65775.16
ETH 2664.91
USDT 1.00
SBD 2.87