Życiowe plany: Marzenia kontra rzeczywistość...

in #polish6 years ago

Tym razem nie będzie to artykuł o kosmosie. Naszło mnie, by przemyśleć trochę życiowe sprawy. Przeleje te rozważania tutaj w formie dość osobistego tekstu. Zabiegany w rytmie codzienności zdaję sobie sprawę, jak szybko ucieka rok za rokiem. Mimo że staram się stawiać sobie na swej drodze konkretne cele i z czasem je realizować, to jednak czasami człowieka dotyka zwątpienie, czy to wszystko się uda i czy jest sens walczyć. Zapraszam do przeczytania moich refleksji.


Moje życiu od kilku lat to trochę rutyna. Pracuję 5 dni w tygodniu po 10 godzin jako pracownik produkcji systemów aluminiowych dla nowoczesnego budownictwa. Chodzę późno spać, a wstaje zazwyczaj o 4:30, bo praca od 6. Mam po pracy czas głównie dla siebie z racji tego, że wracam do domu rodzinnego. Stąd mam bliżej do pracy. W tygodniu etat i STEEM po pracy, a w weekend odpoczynek. Ze względów ekonomicznych musiałem podzielić tydzień na dwie części: zarobkowa i osobista. Weekendy spędzam z moją już narzeczoną. Po 3 latach postanowiłem podnieść rangę mojego związku z @joanna96. Ona ma tyle na głowie, że jakoś nie może się zebrać do pisania na STEEM ostatnio. Marzę o wybudowaniu domu. Jednak nie lubię banków i nie mam zamiaru brać kredytu. Mam 29 lat i chciałbym dokonać tego przed 40, a najlepiej jeszcze wcześniej. Być może uda nam się jeszcze w tym roku zdobyć wymarzoną działkę. Od zawsze byłem nauczony, że stawiam sobie cel i za wszelką cenę dążę do niego. Czy nigdy się nie poddam? Mam nadzieję, że nie i optymizm zawsze będzie kierować moim życiem.
Jednocześnie w parze z marzeniami o domu idzie planowanie ślubu na rok 2020. Mam już zarezerwowaną salę, orkiestrę i fotografa z kamerzystą. Wszystko kosztuje niestety. Asia pracuje jako księgowa, cały czas jeszcze studiując. W tym wszystkim, gdyby pojawiło się dziecko, to byłoby jeszcze trudniej. Na szczęście ona jest osobą o podobnym podejściu do świata i łatwo się nie poddaje. W tym wszystkim kryptowaluty są dla mnie nadzieją na dodatkowe zyski. Wierzę, że pomogą mi na jakimś etapie budowy domu za parę lat. Może nawet kiedyś udałoby mi się odejść z pracy i zacząć coś działać na własną rękę. Może STEEM mi w tym pomoże? Chciałbym doczekać czasów, gdy mógłbym napisać post pod tytułem: Dzięki platformie STEEM mogłem odejść z pracy na etacie. Do takich zarobków daleka droga, ale kto wie. Zawsze trzeba mieć nadzieję, że los się do nas uśmiechnie, a niepowodzenia się nie zdarzą.

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!


All rights reserved by @astromaniak 2018

Sort:  

Moge tylko Ci powiedziec. Bierz przykład z ellyssiana:-) tez zbiera na dom chyba. Tylko zamiast dwoch kont ma ich 20? A moze 30? I dont know. Zycze wam sukcesu!

Dzięki! :) Nie no STEEM nie jest dla mnie tylko i wyłącznie maszynką do zarabiania. Tutaj liczę bardziej na zarobki kiedyś :)

Ambitnie! Ja tam układam priorytety w swoim życiu i po kolei to realizuje, bo naraz się nie da. Powodzenia ze wszystkim! Oczywiście, że wszystko się uda :) serio wesele już 2lata wcześniej trzeba organizować? Ja bym chyba wyrządził obiad jakiś w knajpie dla najbliższych przyjaciół i rodziny i juz :)

Niestety tak... lepsze terminy nawet w 2020 już zarezerwowane. Hm moja jak chyba każda kobieta chce ładne wesele, ale mam nadzieję, że nie wydamy fortuny bo na ślubie świat się nie kończy :)

Obyś zawsze był takim optymistą :) Życzę spełnieni wszystkich planów i marzeń!

Dziękuję bardzo :) Trzeba być pozytywnie nastawionym do życia :)

W ogóle wbijaj na chat, bo dawno cię nie było ;)

Muszę się przyznać, że nie mam czata. Nie było mi to nigdy potrzebne. Mam mało czasu żeby pisać, a co dopiero siedzieć na czacie :)

Szkoda, bo sami swoi ;) Możesz pomyśleć

Powodzenia, oby spełnily się wasze marzenia ;)

Wielkie dzięki :) Pozdrawiam ;)

Widzę, że jesteś mój rocznik😉
Czytając, że pracujesz po 10 godzin, zacząłem się zastanawiać kiedy masz czas na pisanie, ale dalej wszystko wyjaśniłeś. Jeśli pracujesz ciężko w życiu to prędzej czy później dojdziesz do swoich celów. Są czasem chwile zwątpienia, ale kto ich nie ma.

Po postach widać, że jesteś wielkim optymistą i wierzysz, że to co robisz ma sens i tak trzymaj.

Powodzenia w dalszej realizacji marzeń! 😉

Na pewno się uda zrealizować Wasze plany. Życzę powodzenia w dążeniu do celu.

Ciekawy wpis😊przeraziła mnie 10 godzinna praca. Ja bym rozważyła ślub na 500 osób😉 i zamiast tego inwestycja w Wasze szczęście czyli dom. Trzymam kciuki za to, że rzucisz etat i poświecisz się steemit, bo dajesz bardzo wartościowe treści, mimo ze to, co piszesz o kosmosie jest dla mnie baaardzo zaawansowane, to wiem, że ma dużą wartość! Dziś się cieszę ze mogłam przeczytać artykuł od Ciebie, który zrozumiałam😁

Dzięki :D My mamy wesele na 100 osób :) Co do życia za kasę ze Steemit to raczej nie możliwe. Przynajmniej na razie :)

Pozytywne nastawienie - lubię to i wszystkie osoby, które je przejawiają:) Życzę powodzenia i samodyscypliny w dążeniu do swoich celów.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 55111.68
ETH 2306.21
USDT 1.00
SBD 2.31