Wyścig szczurów na Steem

in #polish6 years ago (edited)

Wyścig szczurów to określenie pozbawionej sensu, niekończącej się pogoni za pieniądzem i sukcesem. Obserwuję zachowania ludzi na platformie i dochodzę do wniosku, że wyścig ten staje się coraz bardziej brutalny i sprzeczny z założeniami platformy.



Źródło: Pixabay link [Licencja CC0]


Jak widać, ostatnio coraz więcej ludzi idzie na łatwiznę, porzuca blogowanie i skupia się na tym, aby bezwzględnie wyciągnąć najwięcej tokenów. Smuci fakt, że wiele osób, które obserwowałem, bo mieli fajne blogi, zamiast je kontynuować, to zaczęli spam wszelkiego rodzaju. Chyba pora zrobić porządek z obserwowanymi. Teraz na topie jest nie to, co by tu fajnego stworzyć, ale co by zrobić, żeby złapać jakiś głos z automatu za tag, za użycie jakiejś aplikacji itd. Jakość dodawanych na #polish treści znacząco poszła w dół. Jeszcze z pół roku temu było o wiele więcej ciekawych artykułów czy nawet video. Czy ci, którym zależało, stracili wiarę wraz ze spadkiem ceny STEEM?

Co ja na to? Czy też mam przestać pisać o kosmosie, o Steemie i zacząć wrzucać spam, czy to przez steempresa, czy to przez mobilne aplikacje, czy inne rzeczy, które może pozwolą wyrwać więcej tokenów niż napisanie artykułu dziennie? Szczerze? Szkoda mi tego profilu. Nie mam zamiaru go psuć tylko dlatego, by zyskać jeszcze więcej. Czasem fajnie wrzucić tutaj po prostu swoje przemyślenia. Ile STEEM dostanę, to dostanę.

Kuratorzy już na mnie nie głosują, bo raz dokonałem, powiedzmy plagiatu, chcąc Wam na #polish przetłumaczyć motywujące informacje o platformie STEEM anglojęzycznego autora. Ugodowo załatwiłem sprawę z tym autorem i pozwolił mi zostawić treść dla Was. Po tej akcji dostaję teraz mniej niż niektóre pojedyncze zdjęcia wspierane przez kuratorów, ale nie mam zamiaru przestawać tworzyć. Mówi się trudno, mój błąd. Jedno jest pewne, od 16 miesięcy tworzę ten profil w podobny sposób i nie przestanę. Być może wyścig szczurów z czasem mi ucieknie, ale ja idę własną drogą i tego nie zmienię.

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

Chyba pora zrobić porządek z obserwowanymi

I to jest jedyne rozwiązanie... albo przestać pisać, jeżeli uważasz, że jesteś niesprawiedliwie wynagradzany. Nie warto oglądać się na innych - co robią, jak i dlaczego, bo to tylko generuje frustrację. Nie zmienisz ludzi, jesteś za to panem samego siebie.
To jest jak z pracą, w której szef jest niesprawiedliwy a współpracownicy zarabiają więcej, chociaż się obijają... możesz ciągle narzekać, a mimo to pełznąć dzień w dzień do "roboty", ale możesz też zmienić pracę :)
Życzę powodzenia i radości z pisania, pomimo wszystko!

Dzięki :) Ostatecznie chcąc zmienić pracę, przestał bym pisać na polish. Skupił bym się na angielskich postach, z czasem bym poświęcał tam więcej czasu, zawierał znajomości i może by było lepiej. Może polish odżyje jak będzie trend wzrostowy na BTC. Idę spać bo rano trzeba wstać o 5 :) Pozdrawiam

Mając nieoficjalne informacje stwierdzam, że będzie tylko gorzej.

Gorzej na polish czy calym steemie?

podobno na całym, tylko pytanie na ile można wierzyć tego typu informacjom, bo oczywiście nikt nie powie tobie (żaden Ned itd) co zamierza robić.

No właśnie, same domysły i spekulacje :/

Jakby różne informacje były na głos powiedziane to by każdy uciekał :P Nie twierdzę, że to prawda, ale jest gorąco.

czy to przez steempresa, czy to przez mobilne aplikacje, czy inne rzeczy, które może pozwolą wyrwać więcej tokenów niż napisanie artykułu dziennie?

Screenshot_20190128_233325.jpg


LogoMaker_28012019_233153.png


Kuratorzy już na mnie nie głosują, bo raz dokonałem, powiedzmy plagiatu

Powiedzmy plagiatu? To był po prostu plagiat.. Nie podałeś źródła, ani informacji o tym, że post został po prostu przetłumaczony. To dzięki @assayer sprawa została rozwiązana w taki a nie inny sposób, bo to on wyprosił autora.
Ostatnio na Steem znaleźliśmy dosyć dużo osób, które popełniały plagiaty. Każdy taki post został oflagowany, a Ty zdaje się na swoim jeszcze zarobiłeś?


Piszesz bardzo wartościowe posty i rób to nadal! Tylko ja zupełnie nie rozumiem Twojego posta. Wyścig szczurów? Możliwe, sam bierzesz w nim udział. Narzekałeś dopiero co na osoby, które dodają same zdjęcia, namawiając innych użytkowników platformy, aby na takie coś nie glosowali. Ty tym czasem sam na takie posty glosujesz. Dlaczego? Zwroty z kuratorski? :)
Dlaczego używasz dclick, dlaczego używasz tagu OCD resteem?


"Szlachetny człowiek wymaga od siebie, prostak od innych"

Po pierwsze to dzięki za rozbudowany komentarz :) A teraz spróbuje odpowiedzieć:

Sprawa plagiatu ok moja wina i fakt mogłem dostać flagę a nie dostałem więc spoko.


Co do tematu posta to każdy jakoś bierze udział w tym wyścigu będąc tutaj. Byle by nie zwariować.


Na Twoje fotki głosuje może dla tego, że jesteś kobietą i się udzielasz, robisz coś dla społeczności, to głosuje i mówię sobie: a niech ma te symboliczne 5% :)


Z Dclick eksperymentowałem z ciekawości, może miało by sens wstawianie reklam na bardziej rozwiniętym etapie platformy. Zebrałem w tydzień może 3 kliknięcia więc szkoda zachodu.


Tag OCD resteem jest takim jakby tagiem pl-artykuły tylko ze po angielsku. Jeśli uważamy ze nasz angielski artykuł jest dobry to można spróbować. Zaśmiecając ten tag na pewno można dostać flagę.


Co do Twojego cytatu możesz minie uważać za prostaka :) wyraziłem ostatnio swoje zdanie, teraz skupie się na pisaniu. I tak na Steem każdy pójdzie swoją drogą, niema co wymagać od nikogo.

Ciekawy punkt widzenia, więc dorzucam nasze kilka centów w imieniu @sp-group

Pozdrawiam, @pibyk

PS Taki Steempress średnio zżera w prowizji więcej niż daje w głosie, więc powinno się go traktować wyłącznie jako wtyczkę ułatwiającą publikowanie treści z własnego bloga.

To tylko moja subiektywna opinia, ale Twój wpis raczej bezsprzecznie i bezapelacyjnie jest TOP 1 Tygodnia.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79