You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kilka zdań na temat: Sen

in #polish6 years ago (edited)

Gratuluje dostania się do OCD🙂 Ten artykuł to Twój pierwszy sukces. Na obecną chwilę pokazuje, że zarobił 13.12$. Jednak tak naprawdę dużo więcej! 6.56 SBD(aktualny kurs ponad 5$)i 1.53 SP(aktualny kurs 4,1$) czyli 6.56 X 5 = 32.8$ oraz 1.53 X 4.1 = 6.27$. Daje to razem 39$ dla Ciebie i głosujących na Twój post. Ty jako autor otrzymujesz 75% z tego czyli 29$ Przy obecnym kursie dolara to ponad 98 zł na czysto jest Twoje🙂 Z jednego artykułu. Więc chyba opłaca się pisać dobre artykuły prawda?😁Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów😉

Sort:  

Gdy zobaczyłam że jestem w OCD byłam taka szczęśliwa! Pomyślałam "kurde moja praca została zauważona! przecież w polskiej społeczności jest tyle dobrych postów a oni wybrali mnie!" Nie sądziłam że wpadnie mi dodatkowa gotówka, ale ten fakt też cieszy ^^ Szczerze przyznam, że pisząc ten post miałam zamiar zrobić coś lepszego i okazało się że osiągnęłam swój cel ^^ Też pozdrawiam i Tobie też tego życzę ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58644.49
ETH 2625.45
USDT 1.00
SBD 2.38