You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raport Kuratorów #3

in #polish6 years ago

Rozumiem, że skasowałeś mnie z diosbota i na mnie nie głosujesz wisem po tym artykule z którym namieszałem trochę. Ok. Twoja decyzja.

Widzę, że dalej podbijasz pojedyncze zdjęcia diosbotem, a wielu nowych marzy żeby dostać taki głos nawet za te 0.5 dolara. Ja bym ograniczył wszelkie wsparcie tylko do artykułów. Ale Ty tu rządzisz...

Pokazuje znajomym #polish i pytają czemu jeden dodaje zdjęcie i zarabia dolara, a drugi grosze za artykuł...

Sort:  

Twoja decyzja.

Nie moja, żeby nie było.

Ja bym ograniczył wszelkie wsparcie tylko do artykułów. Ale Ty tu rządzisz...
Pokazuje znajomym #polish i pytają czemu jeden dodaje zdjęcie i zarabia dolara, a drugi grosze za artykuł...

W pełni to rozumiem, ale należy pamiętać, że wiele osób ma spore zobowiązania, nie wiem czy słusznie, ale uważam, że jeśli ktoś wspiera aktywnie Polską społeczność poświęcając wiele roboczogodzin, to jestem w stanie to przełknąć. Umówmy się, jak ktoś pójdzie nawet na godzinę na stanowisko ochroniarza sklepu to zarobi więcej niż za artykuł. A przecież za pomaganie ludziom (i tak dalej) też często nic nie dostają.

Chciałbym, by sieć działała sprawiedliwe, ale to raczej niemożliwe. Bardziej opłaca się prać pieniądze przez Steem (większe zarobki) niż pisać teksty.

Nie moja, żeby nie było.

To że piszecie na chacie nie jest do końca sprawiedliwe. Wszystko powinno być tutaj jawnie pisane. Ale nie mam zamiaru się kłócić. Pozdrawiam

Ale czat jest otwarty i dostępny dla każdego.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62104.41
ETH 2404.22
USDT 1.00
SBD 2.49