Sort:  

Też tam byłem i nic mi to nie mówi.
Mimo wszystko dziękuje naprawdę za chęć pomocy.
Jeśli mogę zapytać to gdzie jest tam kwota $$$ jaką daje mój głos obecnie ?


Pozdrawiam

Tam trzeba patrzeć, żeby nie zużywać więcej niż 20 % paska mocy dziennie. Tu masz kalkulator wartości https://www.steemnow.com/upvotecalc.html i o Twoim koncie https://www.steemnow.com/@bogdanwasilewski

Pomógł mi kolega i dzięki wielkie bo już się lekko zniechęciłem :)

Aby mieć w dniu obecnym naliczenie 0,01$ za zagłosowanie to trzeba mieć SP = 23$

Pozdrawiam

Ps.
Dałem głos ale pewnie nic nie wart obecnie....
imgres.jpg

To bierz się do pracy by zarobić i zwiększyć swój głos :) Napisz jakiś ciekawy artykuł w tagu #pl-artykuly. Zasada tego tagu to minimum 200 słów. Tam oddają głosy mocniejsi Polacy :) Pozdrawiam

No ja zajmuję się tradingiem, giełdą itd, choć jeden artykuł u siebie na steemicie napisałem.
Myślę że jest wart przeczytania.
Jednak już 7 dni upłynęło i chyba kopi jeszcze raz nie możną serwować do głosowania by te SP zdobyć.
A kolega @astromaniak ma siłę głosu obecnie 0,22$ Gratuluję i trzymam kciuki aby było 1$ :)

Pomyślę o napisaniu artykułu i dzięki za rady jeszcze raz !!! :)

shutterstock_119471821.png

Dziękuję za głos o wartości 0,01$.
Siła kolegi głosowania kiedy mi go dał była 5%.
Siła głosowania 100% = 0,22 $$$
100% - 5% = 95%
0,22$ - 95% = 0,011 $$$
Dlatego głos wart jest 1 cent. (0,01$)

Dziękuję za wiedzę jeszcze raz :)

Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63632.98
ETH 2727.39
USDT 1.00
SBD 2.58