Przelewy STEEM i SBD. To prostsze niż myślisz! 👍

in #polish6 years ago (edited)

Witajcie🙂 Na przykładzie giełdy Bittrex, zaprezentuję Wam jak przelewać dwie kryptowaluty, które funkcjonują na naszej platformie. Zapewne większość z Was posiadająca różne cyfrowe monety już to wie, jednak może nowi użytkownicy skorzystają z tego artykułu. Na koniec wspomnę jeszcze o giełdzie wewnętrznej, do której darmowy dostęp ma każdy użytkownik platformy.

a.jpg

👉Jak przelać STEEM lub SBD na giełdę?

Screenshot : Bittrex
2.jpg

Na Bittrex odnajdujemy poszukiwaną walutę(na przykładzie robię to z SBD) i klikamy w Deposit. Wyśwlietli nam się Memo, czyli adres Waszego portfela tej waluty na giełdzie. Registered Acct to nazwa użytkownika do podania w przelewie. Dane z giełdy bierzemy więc na Steemit, klikamy : porfel, obok STEEM DOLLARS klikamy : Prześlij i wypełniamy danymi pola przelewu👇

Screenshot : Steemit
1.jpg

👉Jak przelać STEEM lub SBD z giełdy na Steemit?

Screenshot : Bittrex
3.jpg

Gdy zakupiony na giełdzie STEEM lub SBD chcemy przesłać na platformę, wystarczy w polu Address, wpisać Waszą nazwę użytkownika, bez znaku @! Pole Tag jest tutaj jakby tytułem przelewu i nie trzeba nic tam podawać. Zostawiamy puste👆

Przesyłając STEEM lub SBD innemu użytkownikowi platformy postępujemy tak samo jak wysyłając monety na giełdę, z tą różnicą, że wtedy Memo jest dla nas tytułem przelewu. Możemy więc np. w tym polu napisać informację za co jest to zapłata.

👉Giełda wewnętrzna STEEM i SBD

Screenshot : Steemit
4.jpg

W zakładce Porfel, po kliknięciu na STEEM lub STEEM DOLLARS pojawia się zakładka Giełda. Możemy tam kupować i sprzedawać STEEM za SBD lub na odwrót. Polecam kupowanie tutaj STEEM za SBD z nagród, by zwiększyć moc. Trzymanie dużej ilości STEEM DOLLARS na portfelu jest bezcelowe. Pod postacią STEEM POWER pracowało by na Was, zarabiając na Waszym głosowaniu. Aby zakupić tu STEEM za SBD, wpisz ilość SBD, którą chcesz wydać(z dostępne), następnie naciśnij : najniższa oferta sprzedaży ASK. Ilość STEEM dostępnego za wpisaną liczbę SBD ustali się automatycznie. Zakończ klikając : Kup STEEM i potwierdź hasłem do platformy. Mając już STEEM w porfelu, klikamy na zakładkę : Zwiększ moc i potwierdzamy hasłem.

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam🙂

Grafika : własna oraz https://pixabay.com

All rights reserved by @astromaniak 2018

Sort:  

Cześć :) Ja na giełdzie wewnętrznej próbuję zakupić w dobrych cenach, jednak jest jakaś dziwna prowizja dorzucana do mojej ceny po której chce kupić i mocno odbiega od spredu...nie wiesz może o co chodzi? Z góry dziękuję.

Piszesz, że steem power pracuje na nas i zarabia na naszym głosowaniu. Moje nagrody kuratorskie to zawsze steem power. Czy po zdobyciu określonej mocy, otrzymujemy również steem dollars czy zawsze jest to SP ?

Tylko SP dostajemy za kuratorstwo.

Przelewanie między steemit a giełdą mam za sobą, trochę już się przelewało od grudnia.

Unikam Bittrex, bo tam jest niezbędna weryfikacja konta. Moim zdaniem lepiej jest zamieniać Steem Dolary na Steem na giełdzie wewnętrznej, a potem wysyłać na Binance.

Przesyłanie SBD na Steemit mam za sobą, a SBD mam uzbierane i czekam na lepszy kurs aby zamienić to na Steem Power - co zawsze robiłem i tak należy robić, przynajmniej dla świeżych Steemian tak jak ja. W chwili obecnej jest spora różnica pomiędzy Steem a SBD. Wcześniej było na odwrót. Poczekamy, zamienimy, aby moc była z nami.
Dobry artykuł i przydatny dla wielu.
Pozdrawiam.

Dzięki za poradnik. Bardzo się przydał:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57111.61
ETH 2875.04
USDT 1.00
SBD 3.69