Mój pierwszy cel osiągnięty : 1000 STEEM POWER!

in #polish6 years ago

307 dni zajęło mi uzbieranie własnego tysiąca SP. Ponad połowę z tego zdobyłem dzięki pisaniu artykułów, reszta to zasługa giełdy Bittrex i moich małych sukcesów z tamtego roku. Dołączyłem do grona niespełna 7 tysięcy osób na platformie z mocą powyżej 1000 SP. Niby to dużo, a jednak wciąż mało. Co dalej?

a.jpg
Źródło: Pexels link [Licencja CC0]

Doszedłem do celu. Być może teraz trochę odpuszczę. Z reguły od poniedziałku do piątku spędzam na platformie jakieś 4 godziny dziennie i tak blisko od roku. Czasami potrzeba naprawdę siły woli, by wytrwać. Przekonanie o sukcesie STEEM jest cały czas moją motywacją. Na razie moja sytuacja życiowa pozwala mi poświęcać tyle czasu na pisanie. 10 godzin fizycznej pracy, a potem wieczór ze STEEM. Czy dalej będę zbierać SP? Zapewne tak, mimo, że 2000 SP jest obecnie odległą perspektywą. Być może skupię się teraz bardziej na giełdzie i może uda się coś ''wygrać''. Czas pokaże, na pewno nie odejdę i każdego dnia będę głosować.

b.jpg

Chce być dla Was przykładem, że z wytrwałością można tu zbudować fajne konto i Wasze zainteresowania mogą stać się dla Was źródłem dodatkowego dochodu. Rynek krypowalut być może powoli wychodzi z kryzysu, a gdy zaczną się wzrosty, to ich rozmiar będzie ogromny. W ciągu ostatniego roku kryptowaluty stały się jeszcze bardziej znane i o wiele więcej ludzi czeka, by wejść w rynek. Przykładem obecnego potencjału rynku, jest pompa na DOGE coin. STEEM bardziej ruszy zapewne bliżej 25 września (hardfork). Wierzę, że jeszcze w tym roku zobaczymy STEEM za 10$. Oczywiście nie mam zamiaru go wtedy sprzedawać! To wciąż początek naszej platformy.

Dziękuję za przeczytanie i Pozdrawiam!

Sort:  

Gratulacje @astromaniak, robisz świetną robotę na tagu #pl-kosmos i co bardzo mnie cieszy rozkręciłeś #pl-astronomia, co naprawdę może się przydać, gdy liczba zainteresowanych kosmosem się zwiększy (a mam na to nadzieję i trochę pomysłów, żeby tak się stało).

Życzę powodzenia w dobijaniu teraz do 10k SP :) Należy Ci się za świetną robotę, którą robisz!

10 godzin fizycznej pracy, a potem wieczór ze STEEM

Szacun :)

Dołączyłem do grona niespełna 7 tysięcy osób na platformie z mocą powyżej 1000 SP. Niby to dużo, a jednak wciąż mało.

Mam wrażenie, że apetyt rośnie w miarę jedzenia i całkiem przyjemnie patrzy się na te cyferki. Mnie np. szczególnie cieszy jak mogę komuś dać teraz te dwa centy więcej niż np. dwa miesiące temu ;) Jest to jakieś takie po prostu fajne.

Ale patrząc np. na ogół polskiego społeczeństwa, to faktycznie 1000 SP to całkiem sporo. Jest multum słabszych kont i wynika to z różnych czynników. Z jednej strony szkoda, że ludzie nie inwestują w SP, tylko wypłacają, ale z drugiej strony... zachęcamy ich zarobkami, to dlaczego mieliby nie spieniężać od razu swojej pracy? Dla każdego coś dobrego, a mechanizm wynagrodzenia, gdzie część trafia na nasze konto jako płynne tokeny, a część SP jest bardzo dobra.

Powtórzę się: powodzenia w dalszym zdobywaniu silnego konta :)

Wielkie dzięki :) Oj 10K SP marzenie, ale zbierać się będzie dalej. Zasada zbierania SP jest taka: im więcej masz, tym łatwiej zgromadzić Ci więcej :) Ogólnie uważam, że każdy kto lubi korzystać ze STEEM powinien mieć trochę mocy. A Ci co wypłacają wszystko na bieżąco nie osiągną tu sukcesu.

10k to faktycznie całkiem sporo, ale uważam, że osiągalne przy takiej pracy i jakości tekstów, które produkujesz :D

A Ci co wypłacają wszystko na bieżąco nie osiągną tu sukcesu

Zależy co postrzegać jako sukces. Jeśli komuś zależy tylko na zarobieniu paru dolarów, bo jak najbardziej mu się to uda - musi po prostu trafić do odbiorców. Ja zachęcam oczywiście do inwestowania w SP, bo to powoduje ogólne zwiększenie ilości tokenów w naszym społeczeństwie, co oczywiście przekłada się na większe wynagrodzenia, ale nikomu nie zabronię ich szybkiej monetyzacji ;)

Moje gratulacje! Teraz marsz po 2000 :)

Podziwiam Cię, że po 10 godzinach pracy jeszcze chce Ci się pisać na Steemit. Mnie czasem po 8 (o 12 nie wspominam) po prostu się nie chce :(

Gratulacje! Dzięki za wpis, bo sam zaczynam i takie wpisy pokazują, że da się i praca nad kontem ma sens. "Reszta to zasługa giełdy Bittrex" - masz na myśli spekulacje z kursami kryptowalut i przez to zarobek? bo mnie to zaciekawiło. Ja na razie po miesiącu sam wypracowałem 15 SP, ale na początek to nie jest najgorsza suma, we wrześniu będzie lepiej :) Pozdrawiam i dzięki za regularne wsparcie w postaci upvote'ów!

Dziękuję!😎 No tak mam na myśli grę na giełdzie.

Gratulacje, ciężka pracą znajduje swoje odbicie w steem. Choć wkład jaki musiałeś włożyć z jednej strony zniecheca, bo ja nie dałbym rady tak. Życzę Ci, żeby kurs się odwrócił w takim razie ;)

Dziękuję! 😎 Musiałem trochę kupić puki mnie stać...😉

Congratulations @astromaniak
I have also planned to break through the 1000 SP this year and I hope it will come true.

Thank you! You will be able to do it faster than me, because I have spent a long time in my Polish community. You are already known in the international arena. I'm just starting in English. Good luck!

Super, gratuluje wytrwałości. Tez bym chciała widzieć Steem po 10$ :) czas pokaże jak to się będzie dalej rozwijać.

Dzięki😎 Jak będzie duża pompa cenowa to cena znów długo będzie się utrzymywać wyżej. Część kupi bardzo drogo i będą potem trzymać...

Gratuluje :) Awans na płotkę :P

Gratuluje osiągnięć i wytrwałości oraz życzę powodzenia w dalszym rozwoju;)

Dzięki😎 Wzajemnie życzę wytrwałości!

Gratuluję ;) To co, go go 2000? ;)

Przy następnym ATH polecimy w kosmos!

O ile będzie następne ATH ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59106.19
ETH 2538.36
USDT 1.00
SBD 2.37