Jak kupić konto na platformie STEEM

in #polish6 years ago (edited)

Jeśli nie chcesz czekać kilku tygodni na utworzenie darmowego konta STEEM, możesz po porostu je kupić i od zaraz dołączyć do nas! Jak to zrobić? Wystarczy posiadać jakąś kryptowalutę, np. Bitcoina. Opiszę Wam jak najszybciej tego dokonać. Zapraszam do przeczytania.

a.jpg

Jak może niektórzy z Was zauważyli, ostatnio założyłem sobie drugie konto @astromaniac, w celu publikacji moich artykułów wyłącznie w języku angielskim. Konto to kupiłem w sposób jaki opisuję poniżej. Pozwala to założyć konto w parę minut i od razu móc z niego korzystać. Jak wiecie z racji rosnącej popularności platformy nowe darmowe konta tworzone są nawet z miesięcznym opóźnieniem. A wystarczy chwila, kosztuje to nie wiele i od razu możecie dostać ile chcecie kont bez podawania maila czy numeru telefonu. Dokonamy tego na stronie https://blocktrades.us/

Krok 1 i 2

b.jpg

Na stronie wybieramy zakładkę: STEEM, następnie: Buy Steem Account. Pierwsze co musimy zrobić to wybrać naszą nazwę użytkownika. Po wprowadzeniu nazwy jaką chcemy, wyświetli się czy taki login jest jeszcze dostępny. Należy pamiętać, że nazwa ta pozostanie nazwą Waszego konta już na zawsze, dlatego warto się zastanowić nad tym, by pasowała do Waszego profilu, tematyki Waszych treści itd. Następnie wyświetli się Wasze hasło główne, należy je zapisać w bezpiecznym miejscu. Jego utrata = utrata konta. W kroku drugim, hasło kopiujemy i wklejamy w wyznaczone miejsce.

Krok 3

b1.jpg

Krok trzeci jest nie obowiązkowy, ale zalecany. Pobieramy w nim plik tekstowy z kompletem haseł na wypadek zgubienia zapisanego, w innym miejscu hasła głównego. Pamiętajcie, aby zabrać ten plik ze sobą, gdy tworzycie takie konto na obcym komputerze! Plik zapisuje się w domyślnym folderze ściągania przeglądarki.

krok 4

c.jpg

Zapłata za utworzenie konta. Mamy dwie opcje:

SteemConnect, czyli dokonać płatności z istniejącego konta STEEM, daje to dodatkowo przechowywanie kopi zapasowej Waszego hasła przez Blocktrades.

Druga opcja(użyłem jej do zakupu drugiego konta ze względu na brak wolnych środków na koncie STEEM) to manualny transfer jednej z dostępnych kryptowalut jakie obsługuje Blocktrades. Polecam wybrać STEEM, ze względu na czas transakcji 3 sekundy, co jest o wiele szybsze od np. Bitcoina. Zakupić STEEM możecie na giełdzie. Ja użyłem giełdy Bittrex.

Na Blocktrades w informacji o przelewie podana jest minimalna ilość tokenów jaką musicie wysłać w danej chwili, aby dało się utworzyć konto. Mi wtedy wyświetliło się minimum 4.1 STEEM, a zalecane ponad 4.5 STEEM. Wysłałem natomiast więcej, bo 6.1 STEEM, z czego na moim nowym koncie zostało 5.1 STEEM. Wniosek taki, że kosztowało to 1 STEEM, czyli w dniu, gdy zakładałem było to jakieś 10 zł. Zakup konta nie jest więc drogi. Nadwyżka przelana przez Was, zostanie Wam dodana do salda nowego konta.

krok 5

d.jpg

Robimy więc przelew STEEM z Bittrex. W polu: Quantity wpisujemy ilość STEEM(przez giełdę zostanie pobrana prowizja 0.01 STEEM od wysyłki, mimo, że STEEM nie ma opłat transakcyjnych). W polu: tag wklejamy memo otrzymane od Blocktrades, czyli ciąg znaków, który jest tytułem przelewu. W polu: Address wklejamy nazwę adresata przelewu, czyli samo słowo blocktrades(adres i memo z kroku 4 na Blocktrades mają znacznik na który naciskamy by samo się nam skopiowało). Wykonujemy przelew i po chwili możemy już zalogować się na Steemit. Konto ekspresowo utworzone! Polecam!

Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam🙂

All rights reserved by @astromaniak 2018

Sort:  

A jak ktoś nie ma bittrexa to można po prostu przez blocktrades z użyciem naszego istniejącego już konta. Jeśli nie mamy jeszcze konta na Steemit to może pomoc nam ktoś kto już konto ma.

Faktycznie 10 zł za natychmiastową możliwość tworzenia i zarabiania to nie jest majątek. W miesiąc oczekiwań na darmowe konto można już odrobić straty i wyjść na duży plus :d

A jeszcze rok temu na założenie konta czekało się dzień, max dwa 😏

Ja jakieś 2-3 miesiące temu czekałam zaledwie 2-3 dni :-)

Ja w ten sposób zakładałem. Dopiero tutaj dowiedziałem się z wpisów, że ludzie tygodniami czekają na darmowe konto.

Ach te czasy kiedy czekało się kilka dni. Obawiam się, że w przyszłości jeśli tego nie zmienią to może doprowadzić do zmniejszenia ilości nowych kont.

Z jednej strony tak, z drugiej strony platforma w ten sposób staje się bardziej "prestiżowa" i uniknie się w ten sposób masowej rejestracji botów i innych multikont.

W moim przypadku darmowe konto założyłem w jeden dzień. Wie ktoś może co się takiego stało, że teraz tyle trzeba czekać?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33