You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rusza inicjatywa "Polscy-Blogerzy"! Czyli agregator gościnnych wpisów najlepszych Polskich Blogerów!

in #polish7 years ago (edited)

Fantastyczna inicjatywa. Na samym początku zdjąć z potencjalnych nowych blogerów cały ciężar, związany z rejestracją i uczeniem się, jak co działa na Steemit - i zostawić tylko samą przyjemność (płacę).

Na coś takiego czekałem. Łatwo odtworzę namiary na wiele osób, które ze mną przez minione 10 lat prowadziły różne ateistyczno-katolickie debaty online o religii, ateizmie, nauce, etyce. Wielu z nich sporo pisze w sieci. Nie zapraszałem jednak do tej pory nikogo na Steemit, bo byłem pewny, że taka osoba by mi się "spaliła" na etapie kumania co i jak tu funkcjonuje. To wszystko księża albo humaniści, albo studenci, ale spoza IT i kryptowalut. Czekałem na wyjście Steemit z wersji beta. Ale teraz popracuję nad moją bazą adresową dla @polscy-blogerzy .

Jedno pytanie - odpowiadać na komentarze nie będą mogli, bo nie są zalogowani, prawda?

Co do @polish-bloggers to tylko daj znać, kiedy to ruszy, już się ustawiam do kolejki :)

Sort:  

Jedno pytanie - odpowiadać na komentarze nie będą mogli, bo nie są zalogowani, prawda?

wolałbym na początku nie dawać dostępu do konta kilkudziesięciu niedoświadczonym osobom :P Jeżeli ktoś będzie chciał odpowiedzieć na pytania, to będzie to kolejny powód by założyć własne konto :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58237.47
ETH 2479.72
USDT 1.00
SBD 2.38