You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Steemit] Polskie szambo wylało... czy da się uratować #polish?

in #polish7 years ago (edited)

Obaj tak trochę zgadujemy przyszłość.

Moje własne doświadczenie z "pojawienia się jako autor na Steemit" jest w każdym razie takie: długie tygodnie zarabiania po paredziesiąt centów, zniechęcenie, aż wreszcie wyciągnąły mnie z "chłamu" kuratorstwa, polskie i OCD. (A ja pisałem pół-zawodowo przed Stemitem, dla dobrego czasopisma, nie jestem amatorem w te klocki).

Jeśli takie są moje doświadczenia sprzed 4 miesięcy, kiedy steem kosztował dolara i postów było 10x mniej niż teraz - to jakie szanse na "wyłowienie" będą mnieli dobrzy autorzy po tym jak to mówisz "prawdziwym rozwoju", kiedy postów będzie 10x, albo i 100x więcej niż teraz?

Nie obawiasz się, że będzie coraz więcej zawiedzionych autorów, niektórzy z dużymi gronami własnych czytelników spoza Steemit - którzy zaczną o nas rozpowszechniać wieści, jako o miejscu, gdzie się nie da "wbić", bo nikt na Ciebie nawet nie zwraca uwagi...?

Sort:  

Za parę groszy można promować swój post, myślę że tą sekcję każdy sprawdza. Drugi przykład to Youtuberzy ktorzy przychodzą tu ze swymi widzami. Jezeli jesteś dobry to dostajesz resteemy i zbierasz followersow. Inna sprawa to to że nikt nie jest skazany na sukces i nie powinien sobie tłumaczyć porażek tym że nie przebił sie w morzu chłamu

No i wylecieliśmy na stronę dodatkową, limit na wątek się nam skończył :(

Trochę szkoda dłużej rozmawiać w tym "ukryciu". Tym bardziej, że widzę efekty Twoich studiów nad white paper i to może długo jeszcze potrwać. Mam propozycję. Mamy z @tapioka taki pomysł, że zasponsorujemy temat regulaminu w konkursie temaTYgodnia (niejako go wykupimy) - i wtedy będą mogły ze sobą rywalizować całe artykuly zwolenników i przeciwników regulaminu.

Może przedstawiłbyś swoje stanowisko i wszystkie argumenty przeciw regulaminowi - bardziej kompleksowo, jako pełny artykuł? Ja chętnie podobnie przedstawię swoje. A potem możemy jeszcze napisać sobie nawzajem riposty, jest też taka możliwość. Byłoby to wszystko bardziej widoczne i więcej polskich Steemian mogłoby skorzystać, i opisać swoje doświadczenia.

Nie upieram się, że akurat moje doświadczenia są miarodajne dla wszystkich innych i dlatego zależy mi aby pogadać o tym wszystkim z jak największą ilością osób.

Dziękuję ale dla mnie dyskusja jest zakończona. Wszystkim polecam ten fragment z WhitePaper:

Freedom of speech is the foundation of all other liberties and any infringement upon freedom of speech undermines the only peaceful means of reaching consensus: discussion. Without free discussion voters cannot be fully informed, and uninformed voters are a greater threat to society than losing the right to vote.
Censorship is a means of stealing votes through limiting public discourse.
Steem is committed to enabling free speech and building a free society.

https://steem.io/SteemWhitePaper.pdf
Pozdrawiam.

Szkoda.

Niemniej także pozdrawiam, cześć.

Święte słowa.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64167.02
ETH 2769.14
USDT 1.00
SBD 2.67