You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kolejny koncert zespołu Kat odwołany, Prezydentowi miasta zarzucono "postawę antychrześcijańską".

in #polish6 years ago (edited)

Zgadzam się, że walka z muzyką czy inne interwencje w sferze popkultury udają się polskiemu Kościołowi fatalnie, z reguły zresztą dostarczają dobrej reklamy.

Mi jednak szkoda polskich bardziej otwartych i przeciwnych politycyzacji katolików - takich, których znam ze "Znaku" i "Tygodnika". Przez katolicyzm prawicowy są oni uważani za heretyków, a przed obcymi wstydzą się za różne takie dziwne akcje właśnie...

Także na naszym forum mamy kilku takich ciekawych katolików. To ogromna religia.

Sort:  

Czekałem na Twój komentarz, dlatego dałem też Tag religia, no w końcu na temat religii i kościoła post.
Takie coś jeszcze znalazłem ale jakoś zapomniałem dodać.


Nie podoba im się nie tylko przekaz Romana Kostrzewskiego, ale również miejsce, w którym na się odbyć koncert. Na Kopcu Wyzwolenia nie tylko odbywają się miejskie imprezy, ale również celebrowane są okolicznościowe msze. Księża są zdania, że po koncercie Kat & Roman Kostrzewski nie będzie można już sprawować mszy w tym miejscu – najwyraźniej w ich opinii występ „satanistycznego” wykonawcy je sprofanuje.


Jak można ludziom takie bzdury gadać, nie jestem przeciwnikiem kościoła ani religii, ale przeciwnikiem głupoty i manipulowania ludźmi.
Dodałem to teraz.

Coin Marketplace

STEEM 0.13
TRX 0.12
JST 0.024
BTC 49842.52
ETH 2229.37
USDT 1.00
SBD 2.00