SteemCraft.com - Update #1 (słownie - pierwszy)

in #polish7 years ago

Czym jest SteemCraft (i w sumie czym będzie) już opisywałem - klik

Co prawda prace nad serwerem się opóźniaja (a do tego się rozchorowałem w międzyczasie i 3 dni zmarnowałem na leżenie w łóżku), no ale jakoś tam idzie.

Wypłaty

Uznałem że próg 50mSBD do wypłat jest kompletnie bez sensu, a nawet jeśli jakiś śmieszek zechciał by zużyć mi cały bandwidth to i tak to zrobi wpłacając kilka SBD na konto serwera i wypłacając co chwilka. Zmniejszyłem więc minimalny próg do 10 i dodałem malutkie fee od wypłat w postaci 0.003SBD (transferowane automatycznie do oszczędności konta). Podobnie kwestia będzie wyglądać w przypadku claimów, te 0.025 będzie również wpadać do oszczędności co by rozróżnić co jest w puli dla graczy a co mogę przeznaczyć chociażby na vpsa.

2FA (weryfikacja dwuetapowa)

Gdzie są pieniądze (większe lub mniejsze) tam też jakieś środki bezpieczeństwa powinny zostać zachowane. Każdy gracz będzie mógł załączyć sobie weryfikacje dwuetapową (wchodzisz, przepisujesz kod z fona i możesz grać) co by zabezpieczyć swoje kilka groszy.

Wiki - http://steemcraft.com/players/2fa/

Działki/chunki/claimy (jak zwał tak zwał)

Każdy gracz wchodząc na czyiś teren (lub swój) ujrzy u góry ekranu pasek z informacją o właścicielu (najzwyklejszy boss bar), po kolorze paska gracz może stwierdzić czy może budować na działce.

Zielony - może, czerwony - nie może. Wydaje się być proste.

Kończąc dodam jeszcze kilka zdań

Cały projekt jest otwartoźródłowy, osobiście wstyd mi za jakość niektórych kawałków kodu ale co mi tam - https://gitlab.com/SteemCraft

Cała pula Steem Dollarów zebranych przez ten post zostanie przeznaczona dla nagrody dla graczy (loot wallet)

PS. Gdzie tanio dorwę w miare sensownego VPSa? Obecny jednak nie do końca nadaje się pod ten projekt, a przeglądając regulamin webh.pl ujrzałem zakaz hostowania aplikacji javowych więc skończyły mi się pomysły gdzie mogę to hostować (no chyba że ovh).

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63651.41
ETH 2679.55
USDT 1.00
SBD 2.80