Jurajski park miniatur.

in #polish7 years ago (edited)

Szlak orlich gniazd.

Dla wszystkich amatorów zwiedzania obiektów szlaku orlich gniazd, jurajski park miniatur będzie z pewnością ciekawym miejscem.
Park znajduje się w miejscowości Piaski, koło Janowa w woj. Śląskim, przy restauracji "Jurajski Gród" (która również warto odwiedzić :))


EN
Eagle's Nest Trail - a network of castles and fortresses between Krakow and Czestochowa
In their glory days, they were the defenders of the border of the Polish kingdom, today they are an attraction for medieval fans.
For those who do not have time to visit all castles, miniatures were built :)


![image]()

image

image

image

image

image

image

image


Mają nawet balisty do zabijania smoków :) ![image]() There is even an old ballista, to kill dragons :)
Mam nadzieję, że zaciekawilem was i zachęciłem do odwiedzenia parku :) do zobaczenia w następnym wpisie.
I hope you liked the pictures, I assure you that in fact the locks are much more interesting. Worth visiting. See you in the next post :)
Sort:  

Ja głupi jeździłem miesiąc temu po tych wszystkich zamkach a mogłem je zaliczyć za jednym zamachem w parku miniatur ;)

Na zdjęciach te miniatury wyglądają fajnie. Jak wygląda stosunek ceny wejścia do samych atrakcji?

Zdecydowanie będę musiała odwiedzić to miejsce!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57034.02
ETH 3084.35
USDT 1.00
SBD 2.41