You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przeglądarka Firefox - Nowy lepszy internet

in #polish6 years ago

@fervi szkoda, że nie zainstalowałeś Opery. Dawo dawno temu używałem IE. Później doinstalowałem dodatek Maxton.
Później zainstalowałem Operę 7 i doznałem szoku technologicznego. Przeglądanie w kartach, gesty myszy, blokowanie reklam, klient poczty, wyszukiwarka Google po prawej u góry obok paska, sprawdzanie pisowni. W operze 9.20 strony szybkiego wybierania „Speed Dial” narzędzie dla deweloperów „Dragonfly”. W 10.10 świetne narzędzie do tworzenia w 5 minut serwera plików "Opera Unite" szkoda, że usunięte.

FireFox długo kopiował rozwiązania z Opery.

Kiedy na informatyce zainstalowałem Operę na komputerze i z niej korzystałem wszyscy się dziwili co to. Potem sami zaczęli korzystać z Opery na informatyce i w domu.

Pamiętam, że zawsze jak u kogoś byłem i przeglądałem internet na FireFoxie doznawałem przypływów agresji z powodu braku gestów myszy.

Długo siedziałem na Operze 12 i dopiero brak wsparcia H.264/ WebM i porzucenia przez YouTube Flasha zmusiło mnie do przesiadki gdyż nie można było odtwarzać filmów w więcej niż 360p.

Obecnie korzystam z Vivaldi bo Opera poszła w złą stronę.

Jednak na początku opierałem się przed Vivaldi ponieważ odstraszał mnie ten szkaradny interfejs Windows8/10 rodem z Windows 1.0.
Ale zainstalowałem i stwierdziłem, że to prawie Opera 12. Zmieniłem kolor interfejsu na "Dark", ustawiłem tapetę i korzystam już prawie 2 lata.

Oczywiście jest parę beznadziejnych rozwiązań wynikających bezpośrednio z silnika chromium, ale da się przeboleć.

Kilkukrotnie korzystałem z FireFoxa, ale to była dla mnie nakładka na IE. Każdy syf który odpalał się na IE równie z powodzeniem odpalał się na FireFoxie.

Mam jednak zainstalowanego FireFoxa i Chrome podobnie Opere 12. Czasami się przydaje, ale główną przeglądarką zostaje Vivaldi.

Sort:  

Kiedyś używałem opery, ale z powodu zamkniętego kodu nigdy nie będzie przeglądarką weryfikowalną. Może jak nie patrzysz to wykrada ci dane z komputera? ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54358.77
ETH 2293.67
USDT 1.00
SBD 2.30