You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ostatnio obejrzałem #15 - "1983"

in #polish6 years ago

Witajcie, ja również mam już za sobą"1983" i mnie ściął z nóg. Jak dla mnie ten serial jest świetny i oczekuję drugiego sezonu. Obejrzałem kilka krytycznych/sławnych opinii na YT i dochodzę do wniosku, że ludzie nie bardzo wiedzą co oglądali. Myślę, że wynika to z ich niezrozumienia tematu i niewiedzy na temat czasów. To jest Polska komunistyczna, teksty są suche, życie szare a postęp technologiczny umarł w dupie. Wystarczy zobaczyć co się dzieje i jak wyglądają dziś czerwone państwa jak Korea płn. Kraj jest ale czym jeżdżą, jaką ludzie mają technologię, jaka jest przepaść między władzą a resztą .. Miałem tą nieprzyjemność żyć w czasach komuny więc jak dla mnie szacun za serial i za sposób w jaki został zrobiony. Pamiętam Mały Sajgon w Warszawie, gdzie można było kupić wszystko.. nawet ludzi. Brawo, choć nie trawię głównej reżyserki bo nie podoba mi się jej światopogląd.. to za serial chylę czoła. Najlepszy Polski serial jaki kiedykolwiek mieliśmy.. no nie licząc 4 pancernych XD

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62067.61
ETH 2414.80
USDT 1.00
SBD 2.57