@anna.urbanska - #poznajeksperta

in #polish6 years ago (edited)

Zupełnie inny konkurs

W nawiązaniu do postu zasłużonego użytkownika @noisy2 ,dzięki któremu sam trafiłem na tą platformę, przedstawię swojego pierwszego eksperta, którego poznałem właśnie wśród polskiej społeczności. Myślę, że konkurs ten zwróci naszą uwagę na wielu świetnych użytkowników, a dzięki temu świetne wpisy tworzone właśnie przez nich, trafią do nowych odbiorców. Natomiast jeśli sami chcecie przedstawić swojego użytkownika, który w waszej opinii jest ekspertem w danej dziedzinie to w pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z postem @noisy2 „Edycja Specjalna Tematu Tygodnia pt. "Poznaj Eksperta". Regulamin. 100 STEEM w puli nagród.”

https://steemit.com/polish/@noisy2/edycja-specjalna-tematu-tygodnia-pt-poznaj-eksperta-regulamin-100-steem-w-puli-nagrod

executive-2001849_640.jpg

@anna.urbanska – „zdrowy” ekspert

To, że @anna.urbanska jest ekspertem w dziedzinie szeroko pojętej zdrowotności i dbania o swój organizm jest w mojej opinii niezaprzeczalne (tag #pl-zdrowie). Poniżej przedstawię kilka argumentów, które myślę że bez problemu obronią moją tezę. Tak więc @anna.urbanska jest ekspertem gdyż:

  • Przedstawia wysokiej jakości wpisy poparte naukowymi źródłami na temat oddziaływania na organizm substancji zawartych w pożywieniu.
  • W przypadku pojawienia się wpisu, który powiela jakiś dawno obalony mit lub zawiera nieprawdziwe informacje na temat oddziaływania czegoś na zdrowie, tak jak przystało na eksperta, niezwłocznie zwraca uwagę na powielaną nieprawdę i koryguje post w komentarzu przedstawiając np. wyniki najnowszych badań.
  • Mobilizuje społeczność obecną na tej platformie do dbania o swoje zdrowie np. przedstawiając jakie produkty powinniśmy włączyć do swojej diety lub jak suplementować swój organizm w sposób naturalny.
  • Jak przystało na eksperta, włącza się w dyskusję na tematy związane z zdrowiem człowieka i zawszę można liczyć na fachową odpowiedź.

Myślę, że większość zgodzi się z przedstawioną przeze mnie kandydaturą. Tak jak wspomniałem powyżej, sam jestem przekonany, że w tym przypadku mamy do czynienia z prawdziwym ekspertem.

board-1133790_640.jpg

Źródła grafik:
https://pixabay.com

Sort:  

Ok. Zasugerowałem się tytułem konkursu. Takie małe faux pas z mojej strony.

Zdecydowanie popieram kandydatkę!

Dziękuję za takie wyróżnienie! Bardzo mi miło! :))

Popieram kandydaturę @anna.urbanska!
Ania jest zdecydowanie ekspertem w tematyce zdrowia i zdrowego odżywiania :)

Dziękuję Ci bardzo Ewo za wsparcie! :))

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 59502.70
ETH 2577.84
USDT 1.00
SBD 2.43