MOVIES RECKI FILMOWE - MOJA SKALA OCEN

in #polish6 years ago


1 - tzw. nieporozumienie: 

najgorsze filmy jakie oglądałam i jednocześnie takie do których na pewno nie wrócę


2 - bardzo zły: 

bardzo słabe "filmidła", które nic a nic nie wnoszą do kinematografii, również do obejrzenia na raz


3 - słaby: 

nie takie najgorsze, co nieco wnoszące do kinematografii, posiadające kilka plusów


4 - ujdzie: 

nieco lepszy od słabych ale na pewno nie zasługujący na wyższą ocenę, nie polecam ich


5 - średni: nie najgorszy ale również nie za dobry; posiada znacznie więcej plusów od tych z niższymi notami, ale są tu również zauważalne minusy


6 - niezły: filmy, które z reguły polecam jeśli znajdzie się w nich jakaś głębia; przeważają plusy


7 - dobry: nota najczęściej pojawiająca się wśród obejrzanych jak dotąd przeze mnie filmów; po prostu dobry film, w którym widzę bądź czuję po seansie, że twórcy/aktorzy mogliby więcej z niego wycisnąć; polecam


8 - bardzo dobry: z reguły są to filmy, w których przedstawione historie mnie urzekły a same filmy wciągnęły i się nie dłużyły; polecam


9 - rewelacyjny: filmy, które mogłyby tak naprawdę być arcydziełami, ale jednak coś nie pozwala mi postawić tej wymarzonej 10; zdecydowanie polecam; jedne z najlepszych filmów jakie widziałam i które mogłabym oglądać kilkakrotnie


10 - arcydzieło: w skrócie magia kina; filmy, w których nie znajduję żadnych błędów czy minusów, takie który każdy prawdziwy fan kina powinien znać; bardzo gorąco przeze mnie polecane; co jakiś czas bardzo chętnie do nich wracam

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60633.78
ETH 3383.05
USDT 1.00
SBD 2.52