Dobra zmiana.

in #polish7 years ago

Pierwszy raz widziałem. Przy centrum handlowym. Można umyć ręce, twarz, nawet wziąć prysznic. A (co nie mniej ważne) jest też stale świeża woda dla czworonogów.
Centrum handlowe w Łomiankach k. Warszawy

Sort:  

Zdecydowanie to jest dobra zmiana. Oby inne miasta poszły za ciosem :)

Moim zdaniem to wydawanie hajsu podatnikow. Ktos musial to zaprojektować, zrealizować, teraz obslugiwać gdy coś sie stanie. Troche moim zdaniem za duzo tutaj państwa, gdyby to bylo prywatne to luz... niech sobie wydaje, ale jesli to idze z hajsu podatników to mam wrazenie ze dalo by sie to zrobic prościej i lepiej.

To, jak sadzę, prywatne centrum handlowe

Centrum tak, a czy dostep do wody i to źródło jest prywatne rowniez?

Myślę, że tak a nawet jeśli nie to nie sądzę, żeby to były aż tak duże koszty.

W takim razie zapraszam do Lublina... Też można się pochlapać, ochłodzić, a wieczorem obejrzeć multimedialny pokaz :)
Kąpieli nie polecam, choć byli tacy, co pomylili fontannę z basenem...

Pół biedy, ze masz ręce gdzie umyć, ale doskonale, ze mój piesek może się napić. Sztosik

To właśnie podoba mi się w tym najbardziej.

Interesuje mnie ta możliwość wzięcia prysznica :P

Też byłem zaskoczony :)

Znaczy na zawsze? Do domu? I nie trzeba płacić? :D No, no :D

Ale brałeś? z zaskoczenia :P

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98