You are viewing a single comment's thread from:

RE: Niecodzienny Codziennik: Fake & News #13

in #polish5 years ago

@jacekw bardzo dziękuję za poświęcony mi czas i uwagę :) a zarazem przepraszam za zamieszanie jake spowodowałem. Przysięgam, że nie chciałem się znaleźć na żadnym szczycie. Mój post był skierowany tylko do znajomych i osób mnie obserwujących stąd taki neutralny wybór tagów, bo jakieś tagi trzeba było wpisać. Rozmowa z samym sobą w komentarzach miała być żartem a nie próbą zaburzania jakichkolwiek statystyk. Wydawało mi się, że ten żart jest wyraźny i jasny. Jeśli wyszło inaczej - przepraszam. Nie pierwszy to żart, który mi się nie udał :))) A jako, że nie robi się dwa razy tego samego żartu dla tej samej publiczności przyrzekam, że to się więcej nie powtórzy. Pozdrawiam :) @apiekarczyk

Posted using Partiko Android

Sort:  

Ten post też jest żartem 😉

Posted using Partiko Android

To ok bo wystraszylem się, że zrobiłem coś niewłaściwego :)

Posted using Partiko Android

Spokojnie! :) wszyscy wiemy, że rozkowa smaym ze sobą była żartem, który Ci się udał! :)
"Codziennik" jest pisany w formie żartobliwej i nie warto go brać na poważnie :)

Posted using Partiko Android

Rozumiem :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63062.73
ETH 2687.13
USDT 1.00
SBD 2.54