Steemiaki Anshii - Konkurs Kreatywny #11

in #polish6 years ago

W sumie od kilku dni sobie powtarzałam, że w końcu je narysuję. Plany na początku z gatunku ambitnych, przecież @pkocjan pozwoliła coś zrobić kredkami czy ołówkiem. Wizja narysowania @gandalf dalej korci, ale to na pewno nie na moje przeziębienie. Nawet mam specjalny papier na ten rysunek, ale może za jakiś czas się pojawi jako oddzielny post na moim blogu, ale niczego nie obiecuję. Wiecie jak bardzo leniwa potrafię być, także chyba mi wybaczycie, prawda?

pk7.jpg
Co potrzebowałam do realizacji wizji?
Dwie (cztery) kartki format A4
Jeden ołówek, wkład HB 0.35mm
Trochę-dużo kredek...
pk6.jpg
Nie no, bez przesady, użyłam tylko trochę-trochę kredek. Gdzieś tak mniej więcej tyle.
pk.jpg
No i w sumie to wszystko.

No dobra, do narysowania na początku brałam pod uwagę kilka osób z polskiej społeczności. Z dziwniejszych pomysłów:

  • @the.foodini jako podrasowany hot-dog na kółkach albo równie mobilny potwór spaghetti;
  • @fervi jako pingwin z zaklętym kluczem francuskim;
  • @saunter jako aurora...
    I kilka trochę bardziej oczywistych wydań. Niemniej z braku czasu, siły i powietrza (bo zatkany nosek nie pomaga) skończyłam na dwóch rysunkach.

Wypadałoby najpierw zacząć od jakiegoś szkicu czy pomysłu, no to jak zwykle - kilka kresek, patrzę co mi to przypomina. O, wychodzi jakiś plecaczek. No to polecimy dalej z tematem, kto to może być? Zastanawiam się kto sporo ostatnio podróżuje, włóczy się po świecie. Jakiś czas temu czytałam wpis o zasyfionym śmieciami państwie... Hm, to by się w sumie zgadzało. Zatem mojego steemiaka o takim uroczym wyglądzie wręczam dla ...

pk5.jpg
@suchy - akurat ten pomysł pojawił się rzutem na taśmę, kiedy to w przerwie między wykładami próbowałam coś tam nabazgrać. Rzeczywiście, zaczęło się od tego pierwszego, małego plecaczka... Który jakoś później zaliczył solidną ewolucję, no bo przecież razem z Suchym, jest jeszcze Moniś! Dalej mam wrażenie, że wyglądają razem nieco jak grzyby halucyny, ale już uznałam, że lepiej tego nie narysuję. Mam nadzieję, że mi wybaczą i nie będą chcieli odszkodowań na straty moralne czy wizerunkowe.

pk3.jpg
No to już chyba każdy się domyśla kto pojawi się poniżej. Z resztą trochę na czacie o tym wspominałam, mam nadzieję, że sam zainteresowany się chociaż uśmiechnie pod noskiem jak zobaczy ten pomysł. Pora zobaczyć finalną wersję już z konkretnym makijażem, najlepiej w czasie posiłku!

pk4.jpg
@jacekw - przyznam nieskromnie, że kiedy ktoś rzucił na czacie tekstem "steemiak wykres", moja dusza gracza od razu krzyknęła "podrasuj to!" i w sumie tak się stało. Jak nietrudno się domyślić, za podstawę wzięłam dobrze znanego wszystkim pacmana. Wygląda jak kawałek wykresu kołowego - no wygląda, więc pasuje ideolo. Do tyłka tylko doczepić mu wstążeczki, bo przecież nikt nie ogarnia tak danych jak on... I nagle można zmajstrować wykres kołowy, który tworzy wykres liniowy. Przyświecała mi wizja, żeby ten rysunek dało się kiedyś przenieść na realną maskotkę. Także ja życzę Jackowi samych OM NOM NOM danych!

Sort:  

Ale spasiona mysza xD

No ja wiem, że ty szczupły jesteś, ale chciałam uchwycić w niej trochę jajowatości (nie bij, plox!)
Następnym razem nauczę się tworzenia kręgów z całek i innych matematycznych ustrojstw, to będę mogła Ciebie narysować :D

Pomysły mega :)

Dzięki :D w sumie to była całkiem dobra zabawa, świetny pomysł z tym konkursem!

Ja przyznaję bez bicia, że podczas tworzenia swojego rysunku to cały czas chichotałem :D

Super! Powiesiłbym sobie nad łóżkiem :D

Bardzo mnie to cieszy! <3

Bardzo śliczne i z pomysłem :) ale @the.foodini jako podrasowany hot-dog na kółkach to bym chętnie zobaczy! Pasuje jak ulał ;))

Już na ten pomysł mam nawet przygotowaną ścieżkę dźwiękową, ale realizacja trochę zajmie :D

Pieknie nas odwzorowalas! W sumie, takie troche grzyby halucyny jestesmy, bo czasem nie wierzymy, ze to co nas spotyka dzieje sie naprawde :) Usmiech wywolany! Dziekujemy :D

Kamień z serca, szczęśliwej podróży dla Was!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33