You are viewing a single comment's thread from:

RE: „Bardzo dziki kraj” (Netflix) – historia niezwykłej sekty

in #polish6 years ago

Nie dość, że nie powinnam gmerać po Steemicie, to jeszcze znajduję serial, który zachęca do obejrzenia! Powinnam sobie ukryć Twoje publikacje, żeby nie kusiło...
No ale nie mogłabym zasnąć ze świadomością, że uciekną mi kolejne dobrze zapowiadające się seriale, a ja bym narzekała, że nie ma czego oglądać.

Sort:  

Wyrzucić telewizję, zabrać VOD. To sposób, by zawsze mieć co obejrzeć :)

Od ponad roku praktycznie nie korzystam z telewizora, bo go zwyczajnie nie mam :D
Wszystko co potrzebuję obejrzeć na bieżąco mam online, ale czasami brakuje mi jakiegoś wciągającego serialu na wieczór/noc, a ja nie mam zbyt dobrego zmysłu do trafiania na ślepo w tym temacie.

U mnie tv robi za odtwarzacz VOD. Też raczej wieczorami oglądam i w wyborze pomaga mi zamilowanie z młodości do wyszukiwania dobrego kina. Oczywiście zapraszam do moich wpisów. Wiele tego tu już napisałem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60569.12
ETH 2442.20
USDT 1.00
SBD 2.52