Magia świąt po świętach~

in #polish5 years ago

Czyli o tym co dzieje się po Bożym Narodzeniu

Podobno wczoraj było jeszcze gorzej, ale opieram się na tym co znalazłam w pewnej gazecie, że moje drogie Katowice całe w korkach. Czyżby to była kwestia tego, że wszyscy wracają do siebie po dwóch dniach wolnego? Fajnie by było mydlić sobie w ten sposób oczy, co nie? Niestety, niedawno był Black Friday, a teraz co? Boxing Day chyba?

IMG_20181228_180423.jpg
To znudzona ja czekająca przed sklepem. Siedzę sobie i piszę ten wpis, a kto mi zabroni!

Czyniąc historię długą, krótką... Korzystając z okazji, że rodzina w komplecie to zrobiliśmy wyjazd do galerii, na zakupu, a jakże! Wchodzimy do środka molocha, a tam na dzień dobry tyle ludzi. Rodzicielka kompletnie zaskoczona i zdezorientowana, ja byłam chociaż psychicznie przygotowana na masę ludzi. Sklepy z ciuchami oczywiście okupowane, doborze że bez walk jak o karpia z Lidla. Niemniej panie i tak przebierały między wieszakami, szukając czegoś dla siebie. Żal jak zwykle facetów, bardziej szczęśliwi stali przed sklepami albo siedzieli na ławkach. Tym z mniejszą ilością farta pozostawało wejście do sklepu z ubraniami, chodzenie za partnerką, a w najgorszym wydaniu zastępowanie psiapsiółki do zakupów.

Wszędzie te napisy, że wyprzedaże, że czyszczenie magazynów! Rzeczywiście, magia znikania ze sklepów, przy zapełnianiu sklepowych kas i niektórych kieszeni... Doprawdy, wspaniała magia.

Wpis robiony na szybko z telefonu, jeśli brakuje słów na #pl-artykuly to później to naprawię, nie bijcie, plox.

Sort:  

Ja już od kilku lat odpuszczam wizyty w galeriach handlowych zarówno przed jak i po świętach. Taki tłok jest zupełnie nie dla mnie.

Ja pierwszy raz w życiu wybrałam się w taką porę i trochę ciężko mi było ogarnąć skąd i po co tyle ludzi ;o

Skąd - mają urlop lub wolne pomiędzy świętami a sylwestrem.
Po co - wyprzedaże ;)
Ja się tak wkopałam ze dwa lub trzy lata temu i od tamtej pory nigdy wiecej... choćby mieli mi nawet za to zapłacić ;)

kochane dostałam ostatnio sms , że wyprzedaże w CCC -25% dla klubowiczów takze RTV euro AGD też wyprzedaże powariowali z kad tej kasy brać..... Pozdrawiam !

Na szczęście ja jeszcze nie dostaję takiego spamu w sms, żeby odwiedzić pół galerii, bo mają promocje, ale moja mama już taki wysyp wiadomości ma, tylko no właśnie - skąd pieniądze wyczarować, chyba tylko ukraść od Mikołaja.
Pozdrawiam!

Żal jak zwykle facetów, bardziej szczęśliwi stali przed sklepami albo siedzieli na ławkach. Tym z mniejszą ilością farta pozostawało wejście do sklepu z ubraniami, chodzenie za partnerką, a w najgorszym wydaniu zastępowanie psiapsiółki do zakupów.

A mnie się tam udało dorwać fajną promocję -50%. Ale wiedziałem co chcę. Już wcześniej na to polowałem. Zamówiłem tylko przez internet, wszedłem do sklepu, przymierzyłem, podpisałem odbiór i wyszedłem :D

Ano tak jest najłatwiej - gorzej jak trzeba manewrować między wieszakami, innymi kupującymi i obsługą, która musi dbać o sklep w czasie wyprzedaży ;p

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62937.86
ETH 3092.40
USDT 1.00
SBD 3.87