You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego wartość mojego upvote spadła niespodziewanie do 0.00? Wskazówka dla każdego nowego Steemianina. Zagadka rozwikłana - można a nawet warto wciąż upvotować!

in #polish6 years ago

Dziękuję za komentarze i pozytywny odzew, widze, ze mój post się przydał, a miałam wątpliwości czy się tym dzielić, czy to powinien być mój pierwszy post tutaj. Ale spędziłam cały wieczór szukając informacji na ten temat i są one trudno dostępne więc warto było podać to dalej. No i rozkminiałam też swoją sytuację i zasadność bycia na Steemit, skoro moje głosy nic nie znaczą, trochę jakbym była niepełnoprawnym userem, takim "na pół", trochę cieniem siebie. Było to nieco bolesne, głównie przez to, że wcześniej przez chwilę moje głosy miały 0.01 mocy. Tutaj nie chodzi o kasę przecież bo to kwoty śmiesznie małe, ale próbę odnalezienia reguł rządzących platformą i wiara w to, że one istnieją, a pewne rzeczy nie dzieją się "randomowo". Fajnie było odzyskać pewnego rodzaju "kontrolę" i wiarę w to, że nie pływam sobie w jakiejś dzikiej przestrzeni, w której można odbierać mi i dawać przywileje wedle własnego uznania, a wola "pana" jest nieprzewidywalna. Odnalezienie wzoru wyjaśniającego dlaczego tak się dzieje, było dla mnie bardzo oczyszczające.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63802.69
ETH 3413.56
USDT 1.00
SBD 2.55