You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lepiej później niż wcale...

in #polish7 years ago

Zaskoczenie, że ktoś wspomniał o mnie w swoim poście :) widzę, że też masz podobnie jak ja długoterminowy plan do realizacji, a nie zysk na szybko. Możesz coś więcej napisać na temat tego kursu Inwestor? co to takiego?

Sort:  

Crypto ma być jako wstęp bo są tam mocne procenty kilkadziesiąt tygodniowo. Większość ładuje tam na długie miesiące czekając na zbawienie. Dobrze to pokazał Rafał Zaorski Dla mnie mają one być przetarciem do wspomnianych metod z kursu. A co do samego kursu jest to już trzecia edycja Jestem fanatykiem Trader21 od ładnych paru lat bo jest tam cała Elita Finansowych Blogów i komentują. Nie ma lania wody. Padają konkretne argumenty. Ja mam w planach czerwiec lipiec wejść na premium głównie by wejść dostać się do grupy i clubu co w przypadku clubu trzeba mieć wyłączność z Traderem21 no i jeszcze kopiowanie ruchów Tradera które jest co roku. Dlatego bacznie podpatruje Ciebie :)

Ja też tak wrzucam w crypto na takiej zasadzie, że wrzucam na długo, w sensie kupuje i zapominam i za kilka lat sprawdzę co z tego będzie. Nie zajmuję się tym krótkoterminowo dlatego, że na czym innym skupiam swoją uwagę, a tamto to tak dodatkowo z niewielką też kwotą, może kiedy coś z tego też będzie.
Trader21 znam nie osobiście, ale chyba większość o nim słyszała, faktycznie ciekawe rzeczy mówi i pisze.
Kopiowanie ruchów tradera które jest co roku? w sensie ruchów trader21?

Kopiowanie ruchów tradera które jest co roku? w sensie ruchów trader21?

Podczas drugiej edycji w ramach pakietu Premium dzieliłem się z kursantami informacjami dotyczącymi wykonywanych przeze mnie transakcji. Były to wiadomości mailowe w rodzaju: kupuję aktywo X za % mojego portfela.
Całość wypadła bardzo dobrze. Oto wyniki:
a) transakcje zamknięte - 29 / 30 przyniosło zysk (skuteczność 97%),
b) wszystkie transakcje - 32 / 39 przyniosło zysk lub są zyskowne (skuteczność 82%).
W wypracowaniu bardzo wysokiej skuteczności na pewno pomógł nam osłabiający się dolar, ale pod taki scenariusz był ustawiony portfel i absolutna większość transakcji.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59404.52
ETH 2610.92
USDT 1.00
SBD 2.41