You are viewing a single comment's thread from:

RE: Samsung Galaxy S8+ po 3 miesiącach użytkowania - !@#$%^

in #polish6 years ago (edited)

Dlatego ja mam teraz Iphona i jestem zadowolona mimo, że ciężko było się przyzwyczaić. Telefon ma zabezpieczającą szybkę i gumowe etui, upadł mi już wiele razy na gres czy na ulicy i nic - zero uszkodzeń. Po zdjęciu zabezpieczeń wygląda jak 100% nowy. Największy plus jaki ja widzę to to, że po 2 latach nie mam potrzeby wymiany telefonu na nowy, a przy każdym wcześniejszym zaczynałam już szukać nowego po roku. Oczywiście są wady, najbardziej drażni mnie brak możliwości rozszerzenia pamięci, poza tym nie zamieniłabym na inny. Aaaa i co ważne telefon trzyma się w cenie, więc jakbym chciała sprzedać to w porównaniu do innych marek sprzedaż używanego modelu jest dużo bardziej korzystna.

Sort:  

Aniu, też miałem srajtka - nigdy nie wrócę do tego telefonu :p zapraszam do poczytania TUTAJ, gdzie opisałem co i jak :)

no to pewnie jesteś po prostu upierdliwy ;) haha pewnie zaraz poczytam, dzięki :))

Czytałam i też mam w niektórych kwestiach podobne odczucia, adnroid to taki mini komputer ios jest już trochę inny i wymaga jeszcze dopracowania. Na moje potrzeby wystarcza, z tym wybieraniem numeru się już przyzwyczaiłam, telefon zapamiętuje tylko 100 ostatnich połączeń co akurat np. mojemu mężowi bardzo przeszkadza. Miałam wcześniej note 2 i aparat był tam nieporównywalnie lepszy mimo, że note 2 ma już swoje lata. Co kto woli, zarówno android jak i ios ma swoje wady i zalety. Mój brat jest wielkim fanem appla i to on namówił mnie na Iphona i nie żałuję. Nawet zastanawiam się nad zakupem mac booka pro 13', ale czekam na czerwiec tego roku na jakieś nowości. Jeszcze myślę, bo boję się, że ciężko będzie mi się przestawić z Windowsa, a potrzebuję komputera bardzo lekkiego, bateria - żeby wytrzymywała minimum 5godzin pracy i żeby komputer był mały 13'-14' bo jak używam stacjonarnie to i tak podłączam dodatkowe monitory do pracy. Aktualnie mam lenovo i jestem bardzo zadowolona, ale komputer jest dosyć duży i cieżki no i bateria wytrzymuje 2h max.

IOS daje dużo od razu bez możliwości rozszerzenia. Android daje mało, ale kryje ogromny potencjał ;)

Komputer odradzałbym zdecydowanie. Ale to kwestia bardziej gustu niż strony technicznej. Aczkolwiek weź pod uwagę fakt, że nie każda aplikacja będzie działała z systemem Apple.

jeszcze się zastanawiam i szukam, zakup planuję dopiero na koniec tego roku :)

Jak już zdecydujesz, to idź jeszcze do Apple Store i popytaj o konkretne programy i działanie ich jeśli są przystosowane tylko pod systemy Windows :) Daj znać jak kupisz! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67633.45
ETH 3775.76
USDT 1.00
SBD 3.70