Pomysł na letnie śniadanie.... małe przyjemności

in #polish6 years ago (edited)

Zrobiłam dziś takie śniadanie dla mnie i dla mojego męża :)

IMG_4478.JPG

Tak jak widać na zdjęciu, jest tu:

  • młoda cukinia
  • sałata
  • rzodkiewka
  • szczypiorek
  • twarożek z jogurtem naturalnym i ze szczypiorkiem
  • ciemne pieczywo
  • masło

A na deser...

  • naleśniki
  • twarożek z serkiem waniliowym
  • porzeczki czerwone + kilka sztuk agrestu

Mamy teraz dostęp do świeżych, młodych warzyw. Warto z tego korzystać, samo zdrowie! :)

Warto od czasu do czasu, albo i częściej, w zależności od tego ile mamy czasu w danym dniu, sprawiać sobie takie drobne przyjemności. Bardzo poprawia to nastrój i pozytywnie nastraja do życia.

Sort:  

No i to się nazywa zdrowa i zblilansowana dieta! Święć przykładem najjaśniejszym :)

Dziękuje :)

Tak! Tak! My też lubimy takie świeże i surowe pyszności! Codzienne zbieram z ogródka jakaś zieleń!

trzeba korzystać póki jest tego tak dużo

Mmmm miodzio. Chyba była udana nocka😜 To się nazywa miłość!

;p a jak!

Cóż za uczta ! Ale najważniejsze, że zdrowa uczta 😉

tak, uwielbiam takie uczty :)) a Ty jak tam, już z maluszkiem?? bo kojarzę, że miałaś dużo wcześniej termin niż ja :) u mnie 36tydzień

Sam raj na śniadanie !!!

tak, uwielbiam takie pyszności :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60700.74
ETH 2389.90
USDT 1.00
SBD 2.64