You are viewing a single comment's thread from:

RE: White mirror, czyli przyszłość ekosystemu Steem

in #polish7 years ago

A ja mam odwrotna sytuację, przez ucinanie zasięgu postów na FB uzyskuję tam minimalne zainteresowanie. Oczywiście kilkanaście lajków się zawsze posypie, znajomi skomentują, wyświetleń jest więcej niż tu, ale jednak na Steemicie jest jakiś konkretny odbiór. Ludzie komentują, wchodzą w interakcję, doceniają posty z dużym wkładem własnym. Bo w końcu wszyscy jesteśmy tu autorami i wiemy, jak dużo czasu i energii zajmuje napisanie dobrej treści :) Jestem optymistką jeśli chodzi o dalszy rozwój portalu!

Sort:  

Jestem optymistką jeśli chodzi o dalszy rozwój portalu!

Ja też! Bo to świetna platforma. Tylko że no właśnie. Głównie są tutaj autorzy ;) Brakuje tej dodatkowej masy odbiorców i chyba zgadzam się z opiniami że oni się pojawią. Chociaż z drugiej strony, może nie, może właśnie przyszłość jest taka jak jest teraz na steemit i to będzie dobre? Koniec z kulturą masową. Ludzie będą w małych dla siebie elitarnych grupkach tworzyć i się rozwijać?
Mam takie wyobrażenie o konieczności masowości, choćby z tego powodu, że mamy demokrację, a więc wpływ na masy jest najbardziej pożądaną zdolnością, ale może te czasy odchodzą w niebyt?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62