You are viewing a single comment's thread from:

RE: #36 Call Me by Your Name [2017] - Recenzja - NuttyCriric [PL]

in #polish6 years ago

Dla mnie absolutne numer 1 z wszystkich filmów nominowanych do Oscarów w tym roku! Klimat filmu cudowny i ja akurat ani sekundy się nie nudziłam ;) Każda scena miała swoje miejsce i idealnie budowała napięcie i pokazywała wyjątkowość relacji tworzącej się między bohaterami. I ten soundtrack, cudo!

Sort:  

Opublikowałem nieco zbyt szybko (omyłkowo), ale już zdążyłem edytować. Ten rodzaj filmu wymaga nieco więcej wrażliwości (której mi czasem brakuje), aby w pełni go docenić, więc zapewne nie dostrzegłem tego co widzieli inni i zdaję sobie z tego sprawę. Niemniej film mogę z czystym sumieniem polecić bo w pełni docenia jego walory.

To znaczy oczywiście, każdy może mieć swoje zdanie i to właśnie świetne, że się nie zgadzamy ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66548.53
ETH 3594.05
USDT 1.00
SBD 2.91