Wielkanocne gotowanie #1

in #polish6 years ago (edited)

Wielkanoc się zbliża wielkimi krokami. Co prawda, ja bardziej czuję klimat Bożego Narodzenia, ponieważ pogoda jest bardziej grudniowa, niż kwietniowa, ale cóż. 😉 Nie zawsze jest tak jak by się chciało. W tej serii mam zamiar dzielić się z wami moimi sprawdzonymi, pysznymi przepisami, właśnie na tą wyjątkową porę. Co prawda nie będzie ich dużo, ponieważ trochę późno się za to zabrałam i podejrzewam, że większość z was zaczęła już coś przygotowywać.
Dzisiaj mam dla was klasykę - faszerowane jajka. Można je zrobić na ostatnią chwilę; nie dość, że są szybkie do zrobienie, to pięknie się prezentują. No to co, do dzieła!

deviledeggs.jpg

Składniki

• 6 jajek ugotowanych na twardo
• 150 g łososia z puszki
• 2 łyżki majonezu
• sól, pieprz do smaku
• do ozdoby papryczka słodka lub owoce granatu

Przygotowanie

Ugotowane jajka obieramy, żółtka przekładamy do miseczki. Do żółtek dodajemy łososia, bez zalewy, majonez i przyprawy. Dokładnie rozgniatamy farsz widelcem aż składniki się połączą. Masę nakładamy do szprycy i każde białko ozdobnie nadziewamy. Nadziane jajka układamy na talerzu z sałatą. Jajka posypujemy owocem granatu lub przyprawą. Przekąskę podajemy schłodzoną. Smacznego!

Sort:  

Narobiłaś mi smaka na takie klasyczne jajka. :)

Daję follow i czekam na więcej przepisów!

Zostałaś poinformowana żeby nie kopiować cudzych zdjęć, to jest plagiat!
Niestety robisz to nadal... podałam Ci nawet linki do darmowych stron z legalnymi zdjęciami.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57529.75
ETH 2571.57
USDT 1.00
SBD 2.44