Urlop z książką...

in #polish7 years ago

Zabierając się za czytanie, zupełnie nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, bowiem nazwisko autora było mi jak do tej pory obce, ale jakoś tytuły mnie zainteresowały .Jak się okazało,zarówno 'Trybunał dusz' jak i "Łowca cieni" to świetne thrilley, które połyka się momentalnie. Bardzo dobrze napisane, wielowątkowe pozycje, które trzymają w napięciu od pierwszych stron aż do samego końca. Pełne zwrotów akcji i przełomów, - kiedy już byłam przekonana, że udało mi się rozgryźć zamysł autora, ten skutecznie sprowadzał mnie na ziemię. Autor prowadzi narrację z kilku perspektyw czasu i z różnych punktów widzenia - nie wpływa to na zwolnienie akcji, ale wymaga stałej czujności i skupienia coby nie pogubić się w gąszczu zdarzeń. Pozatym czytaj ac miałam wrażenie takiej tajemniczości , jakby mieszały się ze sobą dwa światy realny i duchowy....
Carrisi niebanalnie przedstawia odwieczny konflikt dobra ze złem, któremu kolorytu dodaje motyw watykańskiego archiwum grzechu z jego współczesnymi strażnikami.A do tego jest jeszcze świetny wątek o transformistach czyli o zmianach i przejmowaniu osobowości...
Polecam każdemu kto lubi thrillery.....

Sort:  

@ankam
Good content
Keep sharing good posts!

Plusik za czytanie, na które ostatnio nie mam czasu :(

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59529.60
ETH 2657.58
USDT 1.00
SBD 2.41