You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Już teraz wiem, że dni są tylko po to, by do ciebie wracać każdą nocą złotą, Nie znam słów, co mają jakiś większy sens, jeśli tylko jedno, jedno tylko wiem – być tam zawsze tam, gdzie ty"

in #polish7 years ago (edited)


oj tak czas biegnie nieubłaganie... pamietam jako dzieciak jak słuchałam jego piosenek "Papa papugo"czy "Żółta żaba żarła żur" ( nomen omen skojarzyła mi się z "Rzępolą żaby " ...;) :D )

Sort:  

No mnie to się raczej przypominają takie piosenki jak: Jedyny hotel w mieście, Niebo - dobre miejsce dla naiwnych czy Uczciwa bieda. A także te, które być może nawet nie wiedziałam, że Jego: Szklana pogoda czy choćby wymienione już Zawsze tam gdzie ty...

Pamiętam też jakiś dawny festiwal w Opolu, w którym to Jacek Skubikowski prowadził śpiewająco jeden z koncertów, zdaje się koncert premier, a w tym koncercie OT.TO premierowo zaśpiewało Dieta, ach dieta, koniec hurtu czas na detal...
A w scenografii była jakaś taka karuzela?

Andy, pamiętasz to?

A "Na dobre i na złe"? Kto wiedział, że tekst tej piosenki napisał Jacek Skubikowski?

"Na dobre i na złe" też śpiewaliśmy.

Owszem, to chyba moja najulubiońsza ( strudne słowo ) piosenka OT.TO. Ostatnio śpiewaliśmy ją w Poznaniu, w maju.

Dietę śpiewaliście?? Chyba nie całą?

No jak niecałą jak całą? Dlaczego nie całą?

Jeśli całą, to całą.

Diety nie wolno przerywać :)

Ala no to oczywista oczywistość ,że te piosenki również przychodzą na myśl jak mowa o Jacku Skubikowskim. :D To był bardzo utalentowany facet ..:D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17