You are viewing a single comment's thread from:

RE: #temaTYgodnia 10: SL AMG, Mustangi, Bitcoiny, Wojciech Kossak i mistrz parkowania, czyli mój 2017!

in #polish7 years ago

"Zawsze jak oglądałem filmiki z kamerek samochodowych, kiedy ludzie cofają autem, zastanawiałem się jak to można zrobić. Przecież to niemożliwe, WTF. A jednak sam to przeżyłem... Dobrze, że nie uderzył, bo zderzak jest więcej wart niż jego samochód."
Niezbyt zrozumiałam: co Cię dziwi - cofanie jako takie, czy cofanie stojąc na światłach?

Sort:  

Cofanie stojąc na światłach, na środku drogi. Raz też przeżyłem taką sytuację jak kobieta nagle się zatrzymała, gdzie musieliśmy hamować z piskiem opon i zaczęła cofać. Za mną stał samochód, a koleżanka, która prowadziła też zaczęła cofać i uderzyła w ten za nami. Na szczęście skończyło się na niczym, bo za nami był akurat kurier, który się spieszył, a dodatkowo miał przyczepioną do zderzaka gumową kaczkę, która to "zamortyzowała", więc nie było uszkodzeń.
Dla mnie to jest niepojęte, jak można tak zrobić.

Nie dziwię się.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59417.60
ETH 2672.31
USDT 1.00
SBD 2.44