Sort:  

Że tak pojadę angielszczyzną: you made my day :)

Podaj przykład, bo wydaje mi się, że właśnie interpunkcję stosuję w miarę poprawnie. W szkole przy wszystkich rozprawkach itp. w tym względzie nie miałem problemów, więc dziwię się takim twoim komentarzem.
Daj przykład, to się jakoś odniosę. :D

"Czytając ich posty, wywnioskowałem, że pisząc je, sporo osób popełnia błędy.
Może w życiu nie jest to zbyt ważne, bo wiele znanych osób popełnia błędy gramatyczne, a pomimo tego osiągnęło sukces. Tutaj jednak stwierdzam, że jeżeli chce się dobrze prowadzić bloga, na profesjonalnym poziomie - trzeba również profesjonalnie się wypowiadać."

Pierwszy przecinek powinien być dopiero po słowie wywnioskowałem.

"W związku z tym, nie każdy potrafi poprawnie pisać w języku polskim." - w tym zdaniu przecinek nie jest potrzebny.

"Przecinek podwójny służy do wydzielania wyrazu lub grupy wyrazów w obrębie wypowiedzenia, np.
Lało wtedy, pamiętam, jak z cebra." ~ definicja z PWN. Zastosowałem tutaj właśnie taki zabieg.

Mnie tutaj ta zasada nie pasuje, nie brzmi...
To zdanie powinno wyglądać tak czytając ich posty wywnioskowałem, że pisząc je, sporo osób popełnia błędy

Bardzo często używając jakiś czasownik w takich zdania, oddzielam go przecinkiem. Uczono mnie zasady, że lepiej wstawić niż nie.
Musiałbym skonsultować to z polonistą, aczkolwiek zawsze tak pisałem i nie miałem z tym kłopotów.

Nie masz w ogóle racji, co do interpunkcji i w tym poście (paradoksalnie o dobrym pisaniu) aż roi się od błędów. Poza tym piszemy "jakichś", nie "jakiś".

Ciężko mi to skomentować inaczej, niż XDDDDDDD.
Polecam poczytać PWN.
Poza tym jak już mam się odnosić do czegoś, to również ciężko bez jakichkolwiek argumentów i jednego niepoprawnego.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57324.42
ETH 3010.01
USDT 1.00
SBD 2.36