You are viewing a single comment's thread from:

RE: 6 seriali, które wywarły na mnie największe wrażenie

in #polish6 years ago (edited)

Dołożę mój ulubiony serial M.A.S.H. Kolega kiedyś zapytał mnie oglądasz MASHa? Nawet nie wiedziałam o co pyta...
Polecam, spodoba ci się, będziesz zachwycona.
Byłam zachwycona i też każdemu polecam. Rewelacyjny humor, śmiech, nie raz i nie dwa wzruszyłam się do łez. Gdyby ktoś nie wiedział, jest to serial o lekarzach i pielęgniarkach szpitala polowego podczas wojny w Korei w latach 50.

Sort:  

Kojarzę ten serial z czasów podstawówki. Leciał chyba na Dwójce. Ale jakoś nigdy go nie oglądałem...

Widzę, że ma krótkie odcinki. Duży plus ;)

Skondensowany humor w 20 minutach. Szkoda, że nie mogę go nigdzie obejrzeć w sieci.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60763.26
ETH 2638.45
USDT 1.00
SBD 2.48