You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wegetarianizm/Weganizm moje spojrzenie

in #polish6 years ago (edited)

To nie jest tradycja. Tradycją jest na przykład jedzenia indyka w Święto Dziękczynienia w Stanach.
Albo pączków w tłusty czwartek.
Tradycją jest też wspólne spożywanie posiłków w piątek, kiedy wszyscy są w domu i można usiąść przy stole. Bo na co dzień są zalatani i każdy wraca o innej porze.
Tradycja to też oblewanie wodą w Lany Poniedziałek....
Odbiegasz od tematu. I nieco mylisz pojęcia. Post dotyczy jedzenia i tylko jedzenia.
I to jest mój ostatni komentarz w tej sprawie. Jeśli dalej tego nie rozróżniasz to ja nie jestem w stanie Cię przekonać.

Sort:  

Wow!
Za Wikipedią:

Tradycja (łac. traditio)[1] – przekazywane z pokolenia na pokolenie treści kultury (takie jak: obyczaje, poglądy, wierzenia, sposoby myślenia i zachowania, normy społeczne)

A gdybyś miała wątpliwości co do wartości wpisu z Wikipedii to jeszcze wrzucę ze Słownika Języka Polskiego PWNu:

tradycja «ogół obyczajów, norm, poglądów, zachowań itp. właściwych jakiejś grupie społecznej, przekazywanych z pokolenia na pokolenie; też: ciągłość tych obyczajów, norm, poglądów lub zachowań»

Więc tak, jedzenie martwych zwierząt jest częścią tradycji, tłusty czwartek, indyki i lany poniedziałek też.

Więc powiedz mi proszę, kto odbiega od tematu?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60911.15
ETH 2726.19
USDT 1.00
SBD 2.44