You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przeczytane : "Somebody to love. Życie, śmierć i spuścizna Freddiego Mercury'ego" (2016-1019).

in #polish5 years ago

Hmm, ja jestem zachwycona książką! Bardzo podoba mi się sposób jej napisania: najpierw, że osłabiony mężczyzna wrócił ze Szwajcarii do domu. Wiemy, że chodzi o Freddiego choć imię nie pada. Potem o myśliwym z jakiejś wioski w Afryce, który polował na małpę... i tak zaczęła się cała tragedia z wirusem. Potem znów o narodzinach ojca Freeddiego i tak dalej o rodzinie naszego bohatera. Gdzie żyli, skąd się wzięli, dzieciństwo Freddiego... Takiego sposobu prowadzenia narracji jeszcze nie widziałam. O rozprzestrzenianiu się wirusa na zmianę z historią Mercurego i zespołu. I napięcie cały czas rosło...aż do tragicznego zakończenia.
O interpretacji piosenek i ich tekstów, wiecie, że "Bohemian Rhapsody" to był comming out Freddiego? A "Love of my life" to nie było o Mary? Tego i mnóstwa innych rzeczy dowiedziałam się właśnie tej książki.
Bardzo polecam tę ksiażkę zarówno stałym, długoletnim fanom Queen takim jak ja oraz początkującym wielbicielom.

Sort:  

Wow! Bardzo długi i bardzo dobry dobry komentarz. Jest dokładnie w tej książce tak jak piszesz. Autorzy przeplatają rozwój HIV/AIDS z biografią Freddiego, aż w końcu ich losy się spotkały. Tutaj nie mam nic do dodania.

Właśnie, zapomniałem też w swojej notce napisać, że autorzy poświęcili także uwagę rodzicom Freddiego i skąd pochodzą Parsowie.

Ja kupiłam tę książkę w księgarni "Światksiążki", mam tam konto i kupuję taniej, odbieram w księgarni bez żadnych dodatkowych opłat. Książka kosztowała 28 zł. Zamówiłam też inną pozycję, już czytaną ale chcę mieć własną, "Freedie i ja" czyli Jim Hutton opisuje swój związek z Fredem. 22 zł z prawie 40 zł, chcę jesze kupić Petera Hince, i jest najnowsza książka, ale po angielsku i na Amazonie.... poczekam aż na polski przetłumaczą....
nowaks.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 59700.98
ETH 2415.17
USDT 1.00
SBD 2.43