Minął rok.

in #polish6 years ago (edited)

Dokładnie rok temu napisałam swój pierwszy post na Steemit.
Aż trudno uwierzyć ile się wydarzyło przez ten rok, spróbuję ogarnąć po kolei:

410 osób obserwuje mój profil, 105 ja obserwuję.
W pewnym momencie zauważyłam, że ilość followersów i followanych utworzyła palindrom :P
palindrom.png
Widzicie to? 401.....104

Napisałam 329 postów, ten będzie 330.
Większość postów dotyczyło zwierząt i ich zdrowia, bo na tym się trochę znam jako lekarz weterynarii, szczepień, kastracji, różnych zagrożeń.

Niektóre były bardzo emocjonalne i osobiste, jak ten o Kasi i Kubusiu (Moje serce pękło dwa razy), który to post przyniósł mi wygraną w Tematach Tygodnia.

Drugi osobisty post to ten o Mamie (Smutny dzień, gdy łzy płyną po twarzy) @sisters nagrodziła mnie "Flowerboxem", który przyjdzie pocztą na mój adres.

Wspomnę o konkursie kulinarnym organizowanym przez @grecki-bazar-ewy, gdzie zajęłam 2 miejsce.

I pierwszy konkurs, który wygrałam zdobywając 25 SBD, to na SteemDash za śmieszną historyjkę z mojego życia. @fervi dziękuję. Dodało mi to skrzydeł, zaczęłam wierzyć, że w konkursach można wygrać, że JA mogę wygrać.

To moje sukcesy, które przełożyły się na SBD.
A porażki? Nie było. A przynajmniej się do żadnych nie przyznam :)

W ciągu tego roku nazbierałam na laptopa. Tak, naprawdę. Pisaniem postów i komentarzy.
100 SP wypłaciłam robiąc power down, 13 tygodni to trwało, a wszystkie Steemy uzyskane w ten sposób.... czekają na zwyżkę kursów :(
Na lapka jest, ale zanim go kupię troszkę potrwa. Steem leci na twarz...jak się podniesie to wypłacę i nabędę świeżutkiego, cieplutkiego prosto ze sklepu. O! Taka będę.
W tej chwili mam zreanimowanego starego laptopa, działa tak sobie, ale pozwala mi przeczekać bessę.
Nie byłoby to możliwe bez wsparcia wysokim upvotem wielu moich postów.
Dziękuję @gtg za to wsparcie.
Ja sama wypowiadam się w wielu postach, wspieram i upvotuję polską społeczność.

Pierwsze dni, tygodnie nawet, na Steemit to dla mnie był "czeski film ruskie napisy". Nie wiedziałam co to Steem i czym się różni od Steemit, co to SP i skąd się bierze, od czego zależy zarobek, co na niego wpływa - jednym słowem MASAKRA!
A tego, że Steem to platforma oparta na "blokczajnie", nawet nie próbowałam zrozumieć.

Wielką pomocą w wyjaśnieniu mi tych pojęć wtedy był @apiekarczyk.
Tłumaczył mi tak, żeby zrozumiało pięcioletnie dziecko.
Dzięki niemu, obudzona w środku nocy, nie pomylę Steema ze Steemitem.

Z czasem rozumiałam coraz więcej, tak z 1/3 posta :P
Ostatnio słuchałam @noisy2, który mówił o platformie Steem, zakładaniu kont itp.w odpowiedzi dla "Rafonixa i jego fanów" i rozumiałam WSZYSTKO, o czym opowiadał. Wcześniej co piąte zdanie, ale całego kontekstu nie łapałam...

Giełdy i kryptowaluty to dla mnie czarna magia i taką pozostanie.

Czas spędzony z Wami na Steemit jest bezcenny.
Miałam chwile załamania, zmęczenia materiału, kiedy się nie kleiło, robiłam sobie przerwy od Steemit, żeby nie było, że tak idealnie to wyglądało jak wyżej napisałam.
Ale taki kryzys to chyba każdy przechodził.

Ale ja tu zostaję. To moje miejsce do pisania, zarabiania.
Dlaczego? Tu jest inna kultura pisania, nie ma hejtu i głupoty.

Poznałam tu fajnych ludzi, z którymi utrzymuję kontakt na czacie, polubiłam ich strony na fb i profile, jeśli tam mają.
@grecki-bazar-ewy świetna dziewczyna, lubię z Tobą pisać na czacie
@pibyk bardzo pomocny i sympatyczny
@gtg nie myślałam, że są tak fajni ludzie, dziękuję, że jesteś
@fervi wyjaśnia wiele, mogę o wszystko spytać

Nie wymienię wszystkich bo nie sposób....

Moje plany na następny rok? Proste: zostać wittnesem (dobrze napisałam?).
To był żart.
Pisać, udzielać się, odrobić straty po power down, odrobić i zwiększyć siłę głosu i reputację, żeby rosła.

Na zakończenie: dziękuję @apiekarczyk, że mnie tu ściągnąłeś. To był bardzo dobry pomysł.

Wasze zdrowie
alcohol-492871__340.jpg

Zdjęcie pixabay.

Sort:  

Witaj. Wpis świetnie wpasowałby się w tag #pl-emocjonalnie. Posiadasz 1 wolne miejsce na tag więc jeśli zechcesz zachęcam do dodania właśnie tego tagu.

mówisz-masz!

Ale poleciałem po bandzie :) miały być skromne upy po kilka %... a poszły 100% ;) No cóż nie wierzę w przypadki widocznie up 100% Ci się należny :)

Wdzięcznam :)

Ściągaj następnych :)

Wow! Jestem tu od dziś, od godzin porannych i już się zakochałem w klimacie jaki tu panuje. Świetny post i jak dla mnie bardzo motywujący. Jeszcze nie wiem czy sam będę coś pisał, bo nigdy w tym najlepszy nie byłem. Ale może najwyższa pora na zmiany? Czas pokaże.
Pozdrawiam gorąco <3

Najwyższa pora na zmianę, zacznij pisać.
Odpozdrawiam :)

No i świetnie... Twoje zdrowie, jamas! :)

Dziękuję.

Ale super! ♥

Oby tak dalej! 💪🏻

Pozdrawiam 😊

Dziękuję. Będę się starała.

to Steem i Steemit to nie to samo?!?!?
warto było tu zajrzeć, żeby sie o tym dowiedzieć :))
(żarcik:)

a mi tez właśnie dziś kliknęło na 46,
długa jeszcze droga do witnessa :)

Tu jest inna kultura pisania, nie ma hejtu i głupoty.
Gdybyś zapragnęła jednak jednego i drugiego - wal jak w dym.
Robienie obory to moja druga natura.
Tymczasem pozdrawiam.

Jestem w tej samej sytuacji co ty zapoznaje się z tym wszystkim ale jak nazwałaś "czarna magia"dla mnie myślę że po roku też napiszę taki post ... Super post Pozdrawiam.....

Świetnie się czyta takie posty. Za każdym razem widząc tego typu wpis w naszych polskich steemitowych "4 ścianach" bardzo się cieszę. Wierzę,że nasza społeczność jeszcze bardzo się rozrośnie. Jednak tutaj pojawia się kolejny problem bo pomimo oczywistych korzyści związanych z powiększeniem liczby polskich użytkowników pojawiają się także obawy. Martwie się,że większa ilość użytkowników popsuje obecną "rodzinną" atmosferę i obniży poziom naszych dyskusji. Czas pokaże :)
Pozdrawiam i życzę kolejnych skucesów!

Dziękuję bardzo. Upvota poskąpię, albowiem wyprztykałam się na dziś :)

W sumie to nawet lepiej.
Najlepiej je wykorzystywać do wspierania ciekawych postów :D

To też, ale w tym konkretnym przypadku chciałam podziękować Ci za komentarz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51