Flower box

in #polish6 years ago (edited)

Jak pamiętacie @sisters nagrodziła mój post, wspomnienie o Mamie.
Nie mogłam dać tych kwiatów mamie, na grobie nie chciałam stawiać,
bo nie postoją 5 minut, ukradną.
Postanowiłam ofiarować je przyjaciółce mamy, pani Steni.
W podziękowaniu za okazane serce i mamie i mnie.

Dzisiaj doszła przesyłka, od razu zaniosłam adresatce.

Była tak zaskoczona, zdumiona, że dla niej, że kwiaty, że JAKIE PIĘKNE,
i w ogóle.
I się popłakała.
Oto powód wzruszenia i łez
kwiaty 002.jpg

Dziękuję @sisters ja wiedziałam, że kwiaty będą piękne.... ale żeby aż tak <3

Sort:  

Flower Box piękny. Dzięki @sisters wczoraj dotarł on także do rąk mojej mamy.
Gdy dostała przesyłkę, zaraz do mnie oddzwoniła i była bardzo wzruszona.
Akurat była na podwórku wraz ze swoją bratową, z którą dzieli jeden budynek mieszkalny i wspólnie otwierały podarunek. Jak dzwoniła do mnie to krzyczała z radości jakby wygrała co najmniej milion złotych. Także się wzruszyłem.
Pozdrawiam.

Ja się tylko upewnię: one mają tak stać, nie muszę nic z nimi robić?

Naprawdę piękne. Wierzę, że mogą sprawić ogromną radość obdarowanemu :)

@anka, jakże się cieszę, że Flower Box się podobał i wywołał takie emocje!!!! Miło niesamowicie! Co do kwestii dbania o róże to wystarczy raz dziennie lub raz na dwa dni kropelkowo dolewać wody na tyle aby gąbka florystyczna ją wchłonęła 😉 A jak kwiatki zwiędną po jakimś czasie to pudełko zawsze zostaje na pamiątkę ☺️🌸 Póki co niech cieszy oko jak najdłużej!!!! Ściskam gorąco i pozdrawiam 😘

Po czym poznam, że wchłonęła? Palucha wsadzić?

Można trochę odchylić lub wyciągnąć jedną róże i sprawdzić czy woda nie stoi :) powinna być wchłonięta😉

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64349.20
ETH 2673.53
USDT 1.00
SBD 2.83