Czy zmienić regulamin głosowania w tematach tygodnia?

in #polish6 years ago

Pamiętam, że już kiedyś była podnoszona ta kwestia.
Nie pamiętam przez kogo i kiedy.

W tamtym poście padły różne propozycje, ale chyba nie zdecydowaliśmy o jakichkolwiek zmianach.

A jest coraz większy problem z wybraniem TYLKO trzech postów, na które możemy zagłosować, ehhhh.

Ja mam taki problem. Podoba mi się wiele postów, wielu autorom chciałabym dać 3 punkty, ale nie mogę.
Wiele postów chciałabym nagrodzić, a wolno tylko trzy posty.
Bądź mądry i pisz wiersze...

Może wróćmy do tego tematu?
Może warto? Bo nie tylko ja mam ten problem.

Moja propozycja jest taka: GŁOSUJEMY NA 5 TEMATÓW i punktujemy od 5 do 1.

Resztę regulaminu zostawiłabym bez zmian.

Czy też jesteście tego zdania czy tylko ja się czepiam?

Sort:  

Tematy tygodnia są coraz popularniejsze. dzięki nim powstaje coraz więcej naprawę wartościowych prac. A tu tylko trzy miejsca... I tak na "podium" stanie pierwsza trójka ale warto by było mieć więcej głosów do podziału. Marzy mi się sześć. :)

Czy chcesz, żeby @lukmarcus się nie wysypiał? ;)

Lulać go nie będę :P ale mógłby się wypowiedzieć...

Po co kolejne głosowania. Mamy już oddawanie głosów na Steem. Niech wygrywa artykuł, który uzbiera największą wypłatę (pomijając boty).

Nie zrozumiałeś chyba intencji - mnie chodzi o to, żeby wybrać więcej postów niż 3.

Ja również mam czasem podobny problem. Podobają mi się więcej niż 3 teksty a można oddać tylko trzy głosy.

Mam tak samo...

Popieram podnoszony postulat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60115.50
ETH 3192.77
USDT 1.00
SBD 2.45