Cukierki...chałwowe

in #polish7 years ago

Nabyłam drogą kupna. Przywiezione zza wschodniej granicy.
Pyszności.
Wielkość pojedyńczego obiektu: coś jak jajko S
Ilość w opakowaniu: 30 niebiańskich sztuk....
Z czego: chałwa w środku, czekolada wierzchem....

mam jedno całe opakowanie.... już obiecane
i pół drugiego - tak z 10 cukierasków

cukierki 008.jpg

Sort:  

No i chałwa ci za to.

Chałwa !!! :)

Pamiętam z dzieciństwa tę chałwę ze wschodu... Rodzina mojej koleżanki miała jakieś "dostawy" i czasem będąc u koleżanki byłam częstowana... Nie zapomnę nigdy tego smaku! Może ta chałwa naprawdę była taka dobra, a może po prostu u nas nic nawet podobnego wtedy nie było...
Teraz mamy w marketach (no bo nie w sklepach przecież ;) ) całe półki wszelakiej chałwy, ale żadna nie ma tamtego smaku...

W środku jest taka masa chałwowojakaśtam, pyszna. Ale tak Ci napiszę szczerze - sernika chałwowego nic nie przebije :)

Jadłbym.

Szkoda, że nie mam jak Cię poczęstować.... :(

Czyli wysyłka nie wchodzi w grę? :)

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......

Właściwa reakcja - cukierki zaiste wyborne i warte "ochówiachów" oraz westchnień smakowych :)

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68183.21
ETH 3545.21
USDT 1.00
SBD 2.82