Czat.

in #polish6 years ago (edited)

Informuję wszystkich, którzy piszą do mnie na czacie prywatnym, że od kilku dni nie mogę wejść na czat w ogóle.
Poczyściłam jakieś "cashe", ciasteczka, uaktualniłam chroma, wszystko to, co zalecano.
I nic.
Chciałabym się móc wylogować z czatu, ale nie wiem jak.
Być może ponowne zalogowanie coś by odblokowało....

@pibyk, @grecki-bazar-ewy - wyświetlają się powiadomienia na poczcie.... i nie mogę Wam odpowiedzieć.

Sort:  

Spoko :-)


tak to wygląda....

Jak chcesz to pidgina wgraj (powinno ci się udać) + wtyczkę do rocket.chat, szuru buru konfiguracja i możesz gadać z nami :D

Ja nie rozumiem o czym piszesz ale kolega komputerowiec rozumie. Wgrał pingwina i te wszystkie cudawianki i..... dalej nic.

Tzn? W teorii jak wgrał pingwina to powinien chodzić.
Ogólnie chodzi o to, że możesz mieć komunikator pidgin (takie powiedzmy coś jak Gadu Gadu, ale obsługuje wiele rzeczy), wgrać wtyczkę Rocket.chat (powiedzmy, że dla przeciętnego użytkownika trudne, ale do zrobienia) i wtedy z tego komunikatora możesz wejść do polish i gadać z innymi bez uruchamiania przeglądarki.

Ja miałam wczoraj tak niebiesko ale potem się sam odmulił i zaskoczył... Będzie dobrze ;)

Ja mam od kilku dni....i się nie odmula :P Podobnie jak po zainstalowaniu ffoxa - u Ciebie działa, u mnie nie, zwiesiło wszystko, musiałam wywalić ffoxa.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99