You are viewing a single comment's thread from:

RE: 9 myśli z 9 dni spędzonych na Wyspie Przetrwania- bezludnej wyspie na Fiji w przygodowym reality show Polsatu

in #polish7 years ago

Internet wiele ułatwia i wiele czasu oszczędza ale jeszcze więcej czasu przy tym pochłania. Czasem dobrze jest samemu odkrywać i rozwiązać problem bez pomocy Google :). Z chęcią poczytam o przygotowaniach i więcej o tym co jedliście. Sama nie oglądam tv i nie znam programu ale to co tu opisujesz wzbudza moje zainteresowanie.

Sort:  

Dziękuję Ci za ten komentarz! ;) sama też nie oglądam TV, jedyny wyjątek robię właśnie dla programu Survivor- aż nie mogłam uwierzyć kiedy dostałam telefon, że sama dostałam się do programu ! Z pewnością opiszę w najbliższym czasie więcej moich przygód związanych z programem. Pozdrawiam! :)

Czekam z niecierpliwością na kolejne wpisy. Podoba mi się to co napisałaś o ograniczeniach, właśnie tak jest, że możemy zrobić o wiele więcej niż jesteśmy sobie w stanie wyobrazić i te ograniczenia trzeba w sobie przełamywać. Gratuluję dostania się do programu i przetrwania tej całej przygody :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58239.61
ETH 2287.71
USDT 1.00
SBD 2.50