Tiesto - Olowek + Pastele

in #polish7 years ago

Tiesto

Jeden ze starszych moich rysunkow...z 2010 roku ...
tak wygladaly kiedys moje experymenty w rysowaniu i mieszaniu olowka z pastelami ...
Portrecik narysowalam na prosbe zajomego :) Jemu sie spodobal ..
A wam?

10155060_884796738213905_4193327449799345651_n.jpg

Format:A4
Olowek + Pastele

Sort:  

Sam styl i kolorystyka są fajnie dobrane.

Muszę się jednak czegoś czepić - chodzi mi o symetrię twarzy. Nie znam się jakoś super na tym, ale chyba nie wyznaczyłaś sobie na początku kreski, do której mogłabyś się odnieść.

Masz racje, po za tym zawalilam cieniowaniem... to one sprawiaja wrazenie ze cos jest krzywo .... dlatego trzba cwiczyc, cwiczyc, cwiczyc... co oznacza malowac jeden za drugim, raz wychodzi lepiej, raz gorzej no i kiedys mialam czas, to tak robilam, teraz chwilowo czasu mi brakuje ....ale mysle ze cos tam miedzy czasie sobie wygospodaruje ...:)
Ps. Tak mam z wieloma straymi rysunkami czy malunkami ktore dzis ogladam ...czasami siie wkurzam jak moglam cos takiego namalowac, czasami sie smieje, czasami nawet mi sie podoba ale zawsze, ale to zawsze mozna lepiej ... ogladam tu na Steemicie dziewczyne ktora maluje portrety, normalnie dech zapiera i tylko pomarzyc mozna by tak realistycznie malowac jak ona .... :) do takiej perfekcji ja juz chyba nigdy nie dojde .... !

Każdy grafik od czegoś zaczynał. Nie poddawaj się i maluj/rysuj dalej. Każde kolejne dzieło będzie coraz lepsze!

Dziekuje :) Powiem tak, artysty ze mnie to napwno juz nie bedzie, ale malowanie samo w sobie odstresowuje, przynosi duzo przyjemnnosci :) satysfakcji :) i zdowolenia ....nie maluje realistycznie z dokladnoscia 1:1 ale osoby malowane sa rozpoznawalne i to juz mnie cieszy .) ... moze to zabrzmi glupio ale ja sama z siebie jestem dumna :) ze zaczynajac od niczego .... maluje i to malowanie komus sie nawet podoba :) .... Ciesze sie rowniez ze sa lepsi odemnie :) bo podziwiam codziennie arcydziela innych i moge z obserwacji duzo sie nauczyc :)))) dlatego , nie poddam sie napewno :) bede malowala ... nawet jak chwilowo mam mniej czasu i zle warunki to przyjdzie czas ze to nadrobie :) Bo poprostu lubie malowac .....!!!! Dziekuje Lukmarcus za mile slowa!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by C-C-C from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55