Eazy -E ( N.W.A ) Straight Outta Compton - Pastele

in #polish7 years ago

Eazy -E ( N.W.A ) Straight Outta Compton

Specjalnie na prosbe @deazydee
wygospodarowalam sobie chwilke czasu by namalowac ten portrecik.

Nie linczujcie mnie prosze, hihihi ....
nie malowalam z 3 lata ...

wiec prosze przymruzyc oko :) na to smarowanko :)

IMG_2917.JPG

Format: A4
Pastele

Szczerze mowiac ciezka reka z taka przerwa ale jakos poszlo ....
Mam nadzieje ze nie jest az tak strasznie :) ?

steemit malunki na zamowienie.jpg

Sort:  

Is this for sale?

No, no, I've never done anything like that.

You should consider it! I think it is perfect.

Maybe another time, this I painted on demand... (Sorry as i write wrong, i can not english and use translator)

Super sprawa! Dlaczego ten ziomek tak bardzo przypomina mi postać Rydera z GTA San Andreas? Muszę zgłębić temat :)

Dziekuje...Bo to ten sam :) Ryder jest klonem Eazy -E

No i wszystko jasne! :)

Zacznij przyjmować zamówienia od społeczności :)

:) Myslisz ? ... nie wiem czy dam sobie rade, tak jak wczesniej pisalam, mam chwilowo z warunkami do malowania na bakier .... dlatego sporadycznie jak faktycznie mnie ktos poprosi o namalowanie :) moge sie poswiecic i cos namalowac ...:) ale nie jestem profesjonalista i boje sie rozczarowania ludzi ....

To może po prostu na początek tak dla przyjemności i dla przypomnienia wróć do malowania, a potem się zobaczy. Bez pośpiechu :)

Tak tez zrobie :) Dziekuje Ci za cenne porady !!!!

Choćbym starał się kolejne 10 lat i tak moje malowanie nie zbliżyłoby się do Twojego.

eeeee moze nawet nie wiesz co w Tobie drzemie ...:) ja sprobowalam, pierszy rysunek jak dzis na niego patrze to sie smieje ale wowczas wydawal mi sie mega piekny ... cieszylam sie ze swojej pracy. przedewszystkim ze osoby na portretach poznawaly zarowno siebie jak innych :) z czasem na probach i bledach doskonalilam sie ..ale nie dorastam do piet Artystom ktorych sledze ...Przydalby mi sie kurs jakis :) ale na siebie chwilowo czasu nie mam ... sa czasami rzeczy wazne i wazniejsze ...POzdrawiam, dziekuje i namawiam do sprobowania :) hihi...

Rewelacja! :) Kiedyś próbowałam pasteli ale zaprzestałam, jakoś ciągle coś jak to w życiu. Ale Ty masz talent na pewno :)

Dziekuje ja rowniez zaprzestaje i wracam tylko na prosby... poprostu nie mam chwilowo czasu i warunkow :) ale jednak czasem warto dostac kopniaka w tylek :) zmobilizowac sie i cos namalowac ....

tyle ze malowanie to jedno z hobby... moim chyba najukochanszym hobby jest jednak gotowanie Zdrowe jedzenie by Anetchen

Też lubię gotować :) Dziękuję za link, zajrzę na pewno :)

Ja rowniez sledze Twoje poczynania kulinarne ...:) nie bylam wprawdzie nigdy w Grecji ale kuchnie grecka uwielbiam !!!!!

To się cieszę :)Planuję wrzucać więcej przepisów. Kuchnia grecka jest dobra jak mówisz i bardzo łatwa (zdrowa zapewne też). Może się kiedyś wybierzesz do Grecji, życzę Ci tego :)

Dziekuje :) moze kiedys...

@deazydee Prosze bardzo, obiecalam, namalowalam!!!!

dziękuje bardzo!! aż im sie micha cieszy :) jest piękny!!! :) mogę prosić o oryginał ? :) zawiśnie w pokoju na ścianie!:)
zajebisty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście pokrywam koszty obrazu i wysyłki. ;)
Jesteś moim mistrzem ! szacun i jeszcze raz dzięki !!! :)

Milo mi ze Ci sie spodobal, troche sie balam, tymbardziej ze jestes fanem ;>

Nie ma sprawy, rzuc jakos namiary na siebie to wysle! ( wysylka bedzie troche szla z niemiec i mam nadzieje ze dojdzie)

obraz jest mega!!! jestem fanem Twojego talentu :)!!!
zostaw email wysle Ci namiary na mnie :)
jeszcze raz dziekuje:)

Jezeli nie jest to problemem, wolalabym dostac Twoj e - mail ...odesle i wowczas dasz namiary. NIe wiem czy chcem upubliczniac Swojego maila. szkoda ze nie ma mozliwosci tu na Steemicie dostawac prywatne wiadomsci...czasem by sie przydalo!

no to jest lipa z pw, proszę: [email protected] :)

Super ... :) zaraz wysle maila...

Rysunek poszedl dzis poczta do Polski....

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by C-C-C from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, and someguy123. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you like what we're doing please upvote this comment so we can continue to build the community account that's supporting all members.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68225.97
ETH 3275.70
USDT 1.00
SBD 2.66