Wzory na koszulkach malowane odplamiaczem

in #polish7 years ago (edited)

Chcąc namówić znajomych do dołączenia do platformy Steemit pisałem im, co ludzie tutaj wstawiają.
Dla brata wysłałem pracę @bazgrajaca pokazać, że ludzie tutaj dzielą się także swoją pasją.
Co się wczoraj dowiedziałem mojego brata znajoma ma podobną pasję, na mnie te wzory zrobiły wrażenie, ale nie mnie to oceniać. Dlatego wstawiam je tutaj żebyście Wy je ocenili. Dodam tylko że koszulki są malowane, a raczej wytrawiane odplamiaczem za pomocą patyczka i igły.

Pytałem się ile taka koszulka kosztuje, trzeba trochę pracy włożyć żeby namalować taki wzór.
Dowiedziałem się że Ona nie sprzedaje tych koszulek, tylko robi je dzieciom.
Chciałbym poznać Wasze zdanie podobają Wam się takie koszulki?

Sort:  

Ale bajer te koszulki. Tak z czystej ciekawości zapytam... A to sie nie spierze? ;)
Moja córka rzuciła komentarzem odnośnie pierwszej koszulki, cytuje " ...ale ciężki gołąb, aż sie gitara wygieła..."

Tego to nie wiem, mogę się zapytać, zapytam się bo teraz to i mnie zaciekawiłeś.

Dobre pozdrów córkę, jak gołąb odleci gitara się wyprostuje :)

Mówi że się nie spierze obraz jest w koszulce wybarwionej wybielaczem.

Wiesz moze ile jej zajmuje zrobienie takiej koszulki?

Zrobienie koszulki zależy od wzoru od 2 godzin w górę, takie info dostałem

Nie nie wiem, ale mogę się dowiedzieć i tak chcę żeby coś więcej powiedziała na ten temat. Jak się dowiem dam znać.

Bardzo ladne! Reczna robota zawsze cenna. Jeszcze jak koszulka dobry gatunek to naprawde godne uwagi

Dzięki za opinię przekażę.

Mega !
Kiedyś polałem sobie wybielaczem jeansy. Podobno takie były modna w latach 70 i nazywało się je Marmurki ;)

Dalej takie spodnie są modne, i dzięki za opinie.

Dziewczyna ma talent. Szkoda, że nie sprzedaje bo pewnie bym coś zamówił.

Też mnie to zdziwiło że nie sprzedaje, po mojemu marnuje swój talent, sam bym coś zamówił. W sumie to ja zamówię tylko muszę sobie wybrać wzór

o masakra! Genialne! świetny pomysł!

Świetny tylko te koszulki nie są na sprzedaż, dziwne ale rozumiem.

Dzięki przekażę

Super sprawa takie koszulki!!!

Dzięki przekażę

Świetne! Pamiętam jak w gimnazjum robiłem taką koszulkę dla znajomego na prezent urodzinowy :) Wyszło świetnie, choć nie tak ładnie jak te na zdjęciach. Kolega był zadowolony ;)

I o to chodzi żeby ktoś był zadowolony, dlaczego dalej nie robiłeś takich koszulek, może każda następna była by jeszcze lepsza.

Wow - niezła metoda i niezłe grafiki!

A pomyśl ja już dawno powinienem o tym wiedzieć a dowiedziałem się przed paroma dniami, i teraz poważnie mówię dzięki Steemit od tego się zaczęło. Nie rozumiem dlaczego nie robi tego na sprzedaż, będę w grudniu w Polsce to tam pojadę. Na mnie wrażenie zrobił ten "gołąb" jak córka @misiek stwierdziła.
Ma dziewczyna talent, już mam wzór dla siebie.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61577.64
ETH 3448.57
USDT 1.00
SBD 2.53