You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemitowa rodzinko, pomóżcie!!! Kryptotemat

in #polish7 years ago

Zarejestruj się na BitBay i możesz spokojnie przelać BTC na giełdę nie musisz kupować za gotówkę, tylko poczytaj jak jest z wypłatami dla osób niezweryfikowanych. Ja mam nie zweryfikowane jeszcze ale mi się nie śpieszy, przelałem tylko dlatego że Bittrex blokował konta, akurat mi nie zablokował, kiedyś sprawdzę ile mogę dziennie wypłacić. A jak Ty się doczytasz to daj znać ile można

Sort:  

Nie dodał się post,
ostatnio wyczytałam, że na BitBayu weryfikacja jest konieczna po przekroczeniu wpłat/wypłat w wysokości 15000 USD rocznie

No widzisz, to już jest parę groszy to działaj dziewczyno. Powodzenia

Interesuje Cie moze platforma exp asset? Jakbyco daje refa i sluze pomoca http://expasset.com/affiliate/pl/7116/top
Polska firma kontakt jest

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62